pátek 2. května 2014

Jinafire Long

A je tu další příšerka. Jsme se s Káťou nějak rozpříšerkovaly. Jedná se o Jinafire Long z filmu Scaris City of Fright, který jsme bohužel neviděly. Třeba ho ještě někde seženeme.

Jinafire je pro změnu můj narozeninový dárek. Respektive vánočně sváteční narozeninový dárek. Původně jsem ji měla dostat k Vánocům, ale to už bych toho měla pod stromkem moc, tak jsem řekla, že si počkám na svátek. Jenže kdybych dostala příšerku a Káťa ne, bylo by jí to líto. Tak jsem ji odložila až na narozeniny, které mám necelý týden po Kátě. Milou Jinafire jsem hned po rozbalení vzala nafotit ven. To nám ještě krásně kvetla jabloň.

Jinafire je dcerou čínského draka, takže se u ní střídají čínské a dračí motivy. Na šatech jsou znázorněné plameny a na zástěrce a rukávu dračí šupiny.

Detail ozdoby na odepínací zástěrce.

Krásné stylové naušnicky v dokonale špičatých ouškách.

Ve vlasech lotosový květ a ozdobná hůlka se střapci...

... na jejímž konci je lebka. Toho jsem si nikdy dřív na fotkách nevšimla, až vlastně při tomhle focení.

Botečky nesmí chybět.

Jelikož je to příšerka na cestách, má i svůj příšerně příšerný kufr, který je pěkně vymakaný.

Vepředu dračí ornament.

Dole na zadní straně jsou kolečka, která se opravdu točí.

Kufr je otvírací a rukojeť se dá zasunout dovnitř.

U deníku většinou fotím jen text. Ale u Scarisek mě překvapilo, jak krásný je. Nafotila jsem ho prakticky celý. Vynechala jsem samozřejmě stránky v cizích jazycích.

Text o Jinafire.

A kresba na poslední vnitřní straně.

Na další krásné fotky této příšerky se můžete podívat u Hanneton, která tuhle Jinafire také vlastní. Jen si dovolím nesouhlasit s jednou věcí. Dračí ocas opravdu v první moment vypadával a i když jsem to věděla, docela mě to mrzelo. Tedy jen do chvíle, než jsem přišla na to, že s ním stačí pootočit, do té díry ho "zašroubovat" a jak se tam zasune pořádně, tak drží jak helvétská víra. Jinafire za něj může dokonce viset. Nebo letí? Mrkající

A teď už fotky bez povídání. Musím přiznat, že jsem nechápala, proč tolik lidí chce právě Jinafire. Připadala mi sice krásná, ale nic, co bych musela mít doma. Ale když jsem ji uviděla naživo, byla jsem unešená. Je opravdu úžasná.








Žádné komentáře:

Okomentovat