neděle 11. května 2014

Skelita Calaveras

Skelita Calaveras z filmu Scaris City of Fright je stejný případ, jako Jinafire. Čekala jsem na ni opravdu dlouho, ale konečně jsem se před pár týdny dočkala a tak vám ji můžu představit. I když je mi jasné, že ji většinou všichni už znáte.

Skelita se nese v mexickém duchu. Na první pohled jsem byla nadšená, moc se mi líbila. Pak jsem měla období, kdy mi přišla taková divoká, moc barevná a švidravá. Ale po čase jsem se vrátila zpět k těm prvotním dojmům. A když se naskytla výhodná příležitost, bylo jasné, že ji ubytujeme.

Jelikož se jedná o příšerku na cestách, pořádný kufr nesmí chybět.

A zezadu. Tentokrát jsem rukojeť zasunula, aby bylo vidět, jak to funguje.

Otevřený kufr je opět pěkně vypolstrovaný. Aspoň se cestou nic nerozbije.

Oblečení je vlastně ze dvou částí. Na jednu stranu je to fajn, že má člověk víc možností oblečení, ale na druhou stranu je to celkem nepraktické, protože barevná sukýnka má tendenci lézt nahoru, což po chvíli vypadá vyloženě blbě.

A pod sukní jsou černé minišaty, v nichž obzvlášť vyniknou křívé a kostnaté nožky této příšerky.


Pěkně svítivý náhrdelník. Přiznám se, že netuším, co má symbolizovat (pokud vůbec něco). Za případné rady budu ráda.

Náramek s páskem plné různých teček, sem tam lebka. Taky pořádně netuším, co to má být. S mexickou kulturou moc obeznámená nejsem, to přiznávám. Poznám jen sombrero, nachos a tequilu S vyplazeným jazykem

Skelitiny botky se mi líbí už od začátku, ani nevím proč. Hned mě zaujaly. Jen jdou opravdu hodně blbě zouvat a obouvat. Což je na jednu stranu dobře, aspoň se neztratí.

Deníček jsem opět nafotila téměř komplet. Přeji příjemné počtení.



Stejně jako u ostatních příšerek, ani u Skelity jsem nefotila nahé tělíčko. Ale určitě článek o tělíčkách časem bude.

Moc se mi líbí ty její malůvky ve tváři. Vlastně čím dál víc.

Ještě malá vsuvka. Jelikož je Skelita kostlivec, nemá žádné uši. Na lebce byste je taky těžko hledali Mrkající




Žádné komentáře:

Okomentovat