pátek 27. června 2014

Urban Safari

Dnešní článek je věnován další tzv. Tag Game na Flickru, tentokrát s tématem Urban Safari. Je to téma nadcházející kolekce Fashion Royalty pro letošní rok. A aby jsme si do září ukrátili čekání, napadlo jednu dámu vytvořit hru s daným tématem.

Tady je moje verze. Sice to není panenka od Integrity Toys, ale věřím, že styl Urban Safari to je S vyplazeným jazykem

Vytáhla jsem Bronwyn a svlékla ji z korálkové tuniky. Byla pro mě jasnou volbou, protože je prakticky jediná, které sedí tyhle khaki gatě. Klobouk přicestoval od Blanky, botky jsou zapůjčené od Alyx, kabelka je od Re-mentu a naušnice ode mě. Původ ostatních věcí mi zůstává neznámý, ale topík tipuju na nějakou My Scene.



A ještě brýlky od Boogie Beach Gavin.








Žádné komentáře:

Okomentovat