sobota 15. listopadu 2014

Gloss Convention - Poppy Parker

Jak už jste si všimli, letos jsem představování panenek pojala trošku jinak, než minulý rok. Tehdy to bylo podle dnů, kdy byly panenky představeny. Jelikož letos přišly informace později, rozhodla jsem se řadit panenky do skupinek. A tentokrát přišel čas ukázat vám nové Poppyny.


Dark Moon
Poppy Parker™ Dressed Doll
The 2014 Integrity Toys Convention: Gloss
Limited Edition of 500 Dolls



Wild Thing
Poppy Parker™ Dressed Doll
The 2014 Integrity Toys Convention: Gloss
Limited Edition of 600 Dolls


Angel in Blue
Poppy Parker™ Dressed Doll
Official Convention Centerpiece Doll
Limited Edition 300 Dolls


Starlight
Poppy Parker™ Dressed Doll
Official Convention Giveaway Doll
Limited Edition of 500 Dolls


Poppyny mají opět stejnou malbu, jako na IFDC. Nemůžu říct, že jsem si ji nějak oblíbila, panenka vypadá jako hybrid mezi Poppynou a feškou. Ale eventové holky se mi celkem líbí. Každá má něco, čím mě zaujala. Tedy skoro každá Mrkající


Žádné komentáře:

Okomentovat