středa 29. září 2010

Colette Perk

 Dneska přicestovala společně se svou společnicí tahle kočka. Je to další zástupkyně Fashion Royalty panenek od Integrtity Toys, jmenovitě Colette Duranger s názvem Perk. Tuhle krasavici jsem chodila dlouho okukovat, a když se objevila ve slevě, tak jsem po ní sáhla. Čímž mi vzniklo menší dilema, ale o tom až na konci.

Musím říct, že ze všech tří zástupkyň jarní kolekce NuFace pro tento rok se mi u každé líbilo něco. U téhle oblečení i panenka jako taková, trochu mě brzdil její boční pohled. Nicméně když dnes panenka přicestovala, měla jsem smíšené pocity.

Tady už je obleček bez kožíšku. Musím říct, že u téhle panenky byl obleček podstatně líp zpracovaný, než u Giselle (Cat), u které byly schopné tak maximálně boty. Tady se outfit povedl celý, včetně bot a šperků.

Všechno oblečení je pekfektně začištěné a dokonale sedí. Botky jsou vzadu na zip, takže se relativně dobře sundávají i obouvají. Původně jsem z toho měla trochu obavy, když jsem viděla to šněrování, ale zbytečně. Takovou třešničkou na dortu je nádherný modrý náhrdelník, který jsem se snažila vyfotit hezky z blízka. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale dneska nebylo světlo nic moc.

Stejně jako Cat i Colette měla u sebe spoďáky, tentokráte černé. Ale ona je celkově taková černá můra. Jen botky mají červenou podrážku, čímž nabývají na originalitě. Bohužel jsou trochu blbě udělané, takže panenka v nic nemůže pořádně stát. Ale v čem spočívá vada se těžko vysvětluje, takže vlastně nic.

I když bylo mizerné světlo, stejně mi to nedalo a nasoukala jsem ji do dvou oblečků.

Nejdříve jako Indiánka




 
A pak v mých oblíbených červených šatičkách.



 
A závěrem to moje dilema, které jsem si více méně už vyřešila, ale zajímá mě i váš názor...
Tady je pár fotek a zajímalo by mě, koho byste vybrali a proč. Díky moc :-)
Zítra zkusím vytvořit anketu a vložím ji na konec.


Žádné komentáře:

Okomentovat