pátek 1. října 2010

Jordan Bionica

 Jordan Bionica je panenky, která přicestovala společně s Colette a je také zástupkyní Fashion Royalty od Integrity Toys. Je to kromě Cat po dlouhé době ženská, ze které jsem po jejím přijezdu nebyla rozčarovaná, nebo dokonce zklamaná. Naopak. Překvapilo mě, jak moc je ve skutečností krásná. Bohužel na fotkách to asi nevyzní.

Jordan přicestovala celá v bílém a červených botkách. Oblečení je velmi precizní.

Zapínání korzetu, to je tedy věc. Když jsem tu změť háčků viděla, šly na mě mdloby. Ale nakonec ta manipulace není tak strašná.

Tady už bez něj, takže je dobře vidět, že obleček je vlastně z trička a legin a ne žádný trikot.

Jordan nemá jeden, ale dva páry nádradních rukou. Jedny mají jakoby rukavice. No a na rukou i nohou svítí francouzská manikůra.
 
Fascinuje mě, jak je Jordan černá, jak bota. Vždycky jsem po ní pokukovala a fakt nezklamala. Teda až na to tělíčko, je děsný. Obrovský prsa a neuvěřitelně šíthlý pas. Do ničeho se nenarve. I to je jeden z důvodů, proč ji posílám dál. Další zjistíte v dohledné době.
 
Bílá jí neuvěřitelně sluší, tak jsem udělala ještě nějaké fotky. Tady je máte...
 
 






Žádné komentáře:

Okomentovat