pátek 1. října 2010

Před rokem a dnes

 Vanda se zmínila, že bych měla nafotit, jak to s mýma panenkama vlastně teď vypadá. Chtěla jsem to udělat už v den prvního výročí, ale nějak to nevyšlo. Nicméně s mírným zpožděním uskutečňuji svůj záměr.

Tady je moje hrací grupa barbie. Z těch už zůstala Korejská princezna, která to má už spočítáné a jinak krátkovlasá Terezka a FF barbie. Ale podědila je dcerka, aby ty ostatní mamince moc nelikvidovala.

Takto vypadala skupina mý sběrateských zástupců od Mattela vloni...

A takto vypadá dnes. A za týden bude zas vypadat trochu jinak. Nicméně toto jsou momentálně všechny barbie, co mi doma zůstaly.

A tady je skupinka Integritek, které všechny přibyly. Ne každému se líbí, ale mě moc. Líbí se mi jejich ksichtíky, oblečení i kloubová tělíčka. Nicméně i tady to během následujícíh dní a týdnů dozná změn. Snad k lepšímu...

Žádné komentáře:

Okomentovat