čtvrtek 1. srpna 2013

Čekaly a dočkaly se...

Příliš dlouho tyhle šaty čekaly na svou právoplatnou majitelku, konečně se dočkaly a já s nima. Moc jsem za ní tesknila a bědovala, až se mi konečně vrátila zpět. Už víte? Mrkající

Ten kdo uhodl, tomu tuhle krásku představovat nemusím. Kdo si ji nepamatuje, nebo na můj blog začal chodit později, tomu bych ráda přestavila moji Alyxandriu. Dlouze se o ní rozepisovat nebudu, veškeré info najdete tady... Snad jen, že se jedná o panenku mému srdci nejbližší, moje první IT slečna, kterou jsem v nějakém pominutí smyslů poslala pryč. Ale tento týden se mi konečně vrátila a já cítím neuvěřitelnou radost, přímo euforii S vyplazeným jazykem

Jelikož jsem ji snad v ničem jiném než v těch červených šatech nefotila, dostala na dnešní prezentaci šaty nové, které jsem spíchla včera ráno. Jsou krásně azurové, i když foťák se mě snaží přesvědčit, že jsou modré Nerozhodný A jelikož mají barvu moře, hodily se mi k nim perly. Naušnice přicestovaly od Katky a jsou úžasné, stejně jako její ostatní šperky Usmívající se






Jelikož se ocitla v neznámém prostředí, chtěla si to tu trochu otestovat a projít se kde neměla...



Jenže ne vždy se zadaří...

A jak jsem tak fotila ten její pád a změnila úhel pohledu, objevil se můj věrný společník Mrkající

No řekněte, není dokonalá? Myslím, pár lidem její návrat udělá radost. Jo a abych nezapomněla, ofina i boční pohled zůstávají S vyplazeným jazykem

Žádné komentáře:

Okomentovat