pátek 2. srpna 2013

Kyori

Mým druhým přírůstem z tohoto týdne je Kyori Deceptively Yours LE 500 z roku 2010 od společnosti Integrity Toys. Jelikož se mi k ní jiné jméno nehodí, zůstává jí zatím a možná i napořád jméno Kyori. Po téhle krásce jsem dlouho pokukovala. A moje pokukování zesílilo, když Kyori dostala novou tvář, která se mi moc nelíbí. Tak jsem tajně toužila po té staré, vytipované jsem měla tři. Nakonec se zadařila tahle.

Její původní výbavu můžete vidět tady, ale aby pravdu řekla, jsem moc ráda, že přicestovala v náhradním oblečku. Ta červená róba sice vypadá hezky, ale v reálu je šitá z jakéhosi šusťáku, flitrové šaty nejsou špatné, ale co s nima? A jediné, co mi chybí jsou černé lodičky a kostýmek, případně šperky. Ale přežiju i bez nich.

Moje Kyori přicestovala v náhradním oblečku od Vanessy Aerodynamic. Ze stejné série pochází moje Imara, která na sobě měla bílou verzi. Po černém jsem dlouho toužila, tak jsem ráda, že se k nám konečně dostal. Určitě ho nevidíte naposledy.

Opět jsem si neodpustila detail zapínání korzetu. To je "parádička".

Když jsem vyhrála aukci, byla jsem šťastná jak blecha. Panenka přicestovala poměrně rychle. Celá natěšená jsem ji rozbalila a následovala ledová sprcha. Celou pravou tvář měla zasypanou černýma tečkama. Byla jsem z toho dost nešťastná, protože jsem věděla, že to znamená jediné: aceton. Ten naštěstí zabral, ale znamenalo to smazat tváře a umazat kus stínů na očích. Tváře jsem jí narůžověla znovu a stíny jsem nechala umáznuté, protože mi na ní vždycky vadila jedna věc: stíny, které jí dělaly oblouk až k obočí. Tahle se mi líbí víc. Takže první zádrhel odstraněn.

Po chvíli jsem zjistila, že má vlasy přibarvené snad nějakým fixem nebo čím. Vlasy jsem jí xkrát přetřela ubrouskem na dětský prdýlky a vypadá to, že barva je pryč. Nicméně jelikož si tím nemůžu být jistá, tak o tento krásný účes přijde. Takovou časovanou bombu jí na hlavě riskovat nebudu. Je jen otázkou času, kdy by se mi barva obtiskla na tvář a to by byl konec Plačící Na památku jsem účes aspoň detailně nafotila.


Ten copánkový propletenec je prostě úžasný.

No a po svléknutí jsem zjistila, že je na cizím těle, ale naštěstí to není až tak poznat. A k její jemné tváři se mi prsaté a prdelaté FR tělíčko moc nehodí, tak je možné, že časem dostane nové...

No a když byly závady v rámci možností odstraněny, tak se jen kochám protože ona je opravdu nádherná!Tedy aspoň pro mě Mrkající




2 komentáře:

  1. Prenádherná bábika a ten účes <3 Wau.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl krásný. Ale kdybych se rozhodovala, udělala bych to znovu, ta fixa nebo co to bylo za barvu byla děsivá. I když už bych ji asi nedávala blond, udělala bych ji rovnou tmavovlasou ;-) Ale kdybych na ni narazila někdy v původní podobě za slušnou cenu, asi do ní půjdu znovu ;-)

      Vymazat