neděle 15. června 2014

Kieran in Denim

Ľubo si přál, abych zase nafotila Kierana. Nevím, jestli to přesně bude podle jeho gusta, ale přání plním. Původně jsem ho sice měla nafoceného jinak, ale zveřejňuji tuto verzi.


Na Flickru se momentálně hraje hra "Dolls in Denim" a já jsem zvolila právě Kierana a Matiasovy rifle. Při prvním focení k nim měl i bílé sako a modré tričko nebo košili, ale to třeba ukážu někdy příště.

Abych nezapomněla, řetízek s pavoukem jsou od Katky.








Kdysi jsem někomu slíbila odhalit, jak to má vlastně Kieran s vlasama. Tak odhaluji. Původní naflockované vlasy mu zůstaly a jen jsem mu prodloužila původní navlasenou část. Odstín jsem zachovala stejný, protože si myslím, že je prostě dokonalý.


A která fotka to nakonec u mě vyhrála? Přeci tahle S vyplazeným jazykem

Žádné komentáře:

Okomentovat