pátek 6. června 2014

Stella v civilnější verzi

Ač si Stella poměrně dlouho udržela původní účes, minulý týden ve mě chytly saze a vlásky jsem jí rozčesala. Přeci jen v těch loknách už to byly docela šmodrchance. Vlásky jsem jí jen umyla a rozčesala, žádné přelívání se nekonalo. Ale má to takové rozvrkočené, že časem uvidím, zda ji to ještě nečeká.



Na focení vyfasovala oblečení od FF Summer, botky od Joan Jett a kabelku (snad) od My Scene. Náramky jí půjčila Beatrice. Ani nevím proč, měla jsem chuť na červenobílou kombinaci a volba padla právě na Stellu.




Původně to byly fotky k tématu na Flickru Dolls in Denim, ke které jsem byla už několikrát "tagnutá", ale pokud v nejbližších dnech dopadne můj plán, objeví se tu ještě jedno denimové focení.





Od kolegyně jsem k narozeninám dostala skalkové karafiáty. Bohužel kvetly zrovna v době, kdy pršelo, takže tohle vlastně byla jediná příležitost si je nafotit. Ale za rok se jejich kvetení třeba načasuje lépe.


Žádné komentáře:

Okomentovat