neděle 26. června 2016

Americká krása

Letos jsem nějak neměla nápad na letní záhlaví. Nevěděla jsem jakou panenku ani v jaké podobě. No a když jsem dneska stříhala růže, u malé půdopokryvné jsem zjistila, že už opadává, ale okvětní plátky jsou pořád krásné. Okamžitě mě napadlo toho využít. Růži jsem obrala, popadla jsem Emmu, která v poličce čeká na focení, svklékla ji a začla se realizovat. A tady je výsledek...

Bohužel světlo nebylo ideální a fotky jsou trochu přesvícené. Co bylo nutné jsem upravila v Zoneru a lepší už to nebude.

Fotky jsou daleko cudnější než filmová předloha, ale jelikož foukal vítr, prostě jsem jí to těch růží zahrabala a bylo vymalováno.




Asi jste zaznamenali, že Emma přišla o svůj původní účes. Připadá mi, že jí to velmi prospělo.





Žádné komentáře:

Okomentovat