neděle 19. června 2016

Never Ordinary Twins - Emma a Theodora

Už od doby co jsem začínala s Integrity Toys bylo pár tváří, které jsem chtěla ubytovat. U některých se to zatím nepodařilo, ale konečně jsem získala své vysněné Twins. Musím se přiznat, že když ukázali promo, tak jsem byla příšerně zklamaná a vlastně jsem s objednáním čekala na poslední možný den. Nelíbil se mi jejich účes a ani hnědé oči s bílým prostorem pod duhovkou mě nenadchly. Twins byly zatím vždycky modrooké (jedna Lilith zelenooká) a sanpaku taky neměly. Bez mučení přiznávám, že bych si je nechala proklouznout mezi prsty. Ale mé dobré víly pravily, že bych litovala a měly pravdu. Tímto jim velmi děkuji...

A to jsou ony, Eden a Lilith Never Ordinary LE1520, klubový giftset z roku 2015. Prostor pod duhovkou je minimální, účes jim asi dlouho nevydrží a zbytek je prostě dokonalý. A teď už je představím podrobněji.

Jako první na řadu podle abecedy přichází Eden, blonďatý anděl, ta hodná sestra. U nás dostala jméno Emma. Ve finále jsem ráda za její hnědé oči, protože hnědookých blondýnek moc není.

Strpěla rychle focení v kožichu, protože jsem jí politicky vysvětlila, že vše potřebuji řádně zdokumentovat.

Ale velmi ráda ho shodila a pak už se promenovala jen v růžových šatech.

Fotka zaměřená na šperky: náramek, náhrdelník a náušnice.

Botky jsou drsanské s řetězama. Krásně kontrastují s něžnýma růžovýma šatama.

Černých kabelek mám akutní nedostatek. I proto tahle opravdu potěšila.

A máme tu Lilith, temné dvojče. Většinou je to ta s tmavšími vlasy, ale IT v tom dělají bordel, jako ve všem. U nás dostala jméno Theodora.

Černá kožená bunda si mě ziskala hned. Taková se v šatníku vždycky hodí.

Topík s páskem a černé kalhoty tvoří zbytek oblečení.

I druhá sestra má krásné šperky. Jen místo náhrdelníku vyfasovala zlatý prsten.

Ač to nevypadá, botky se skvěle oblékají.

Další černá kabelka (sluníčko barvu trochu zkreslilo) do výbavy. Pro změnu jednoduchá, ale olemovaná řetězy, zajímavé řešení.

Když jsem holky představila v detailech, následuje pár fotek mých nových dvojčat...














A příště už v "civilu"...

Žádné komentáře:

Okomentovat