neděle 24. července 2016

Made to move - Marisol

Tentokrát můj nový přírůstek není z řad Integrity Toys, ale od Matella. Nedávno jsem se Ľuba na FB ptala, jestli tahle kráska dorazí i k nám a uplynulo pár dní a už u nás bydlí. Po MTM jsem pokukovala docela dlouho, líbí se mi černoška i asiatka, ale když ukázali tuhle Kaylu, rozhodla jsem se, že to bude právě ona koho si pořídím.

Moc se mi líbila jak je poskládaná v krabici, tak jsem si ji tak zvěčnila.

Má takový tajuplný úsměv. Taková Mona Lisa. Ale jméno dostala Marisol. Tohle jméno je na mém seznamu už dlouho,ale teprve teď jsem ubytovala někoho ke komu mi opravdu sedí.

Pohyblivost je skvělá. Jediné co mě trošku zarazilo je, že panenka má relativně řídké vlasy. Ale v těch vlnkách se to ztratí.


Je prostě půvabná





Já vím, že by měla mít ruce nahoře, ale prostě jsem ji chtěla vyfotit takhle.




Ze cvičebního jsem ji už svklékla, protože jsem se přeci jen trošku bála černé barvy elasťáků. Tak příště už v civilu...

Žádné komentáře:

Okomentovat