neděle 31. července 2016

Vanessa Perrin Black Tie Ball - Damaris

Tentokrát se vracím do starých kolejí a k Integrity Toys. Ráda bych vám přestavila můj nejnovější přírůstek. Je jím Vanessa Perrin Black Tie Ball LE950. Vanessa byla druhou klubovou panenkou v roce 2015. Už dlouho jsem chtěla tvář Vanessa Perrin v původní verzi. Jenže buď byly šíleně drahé, nebo mi unikaly mezi prsty. Tahle byla pro členy klubu dostupná, ale odradily mě od ní ty vyvrácené duhovky. Tím pro mě celou panenku zazdili a já si ji neobjednala. Pak se objevil reál a já si tloukla hlavou o zeď. Vždyť upravit ji by nebylo až tak složité. Jenže její cena mi přišla dost vysoká. Až před pár týdny se zadařilo a moje první Vanessa s první tváří je konečně u nás.

Ve výbavě měla dlouhé černé šaty, které mě už od proma vůbec nenadchly. Po dlouhé době origo obleček u kterého uvažuji, že ho pošlu dál.

Na šatech mi vadí ta světlá vsadka. Kdyby jí nebylo, šaty by určitě vyznívaly lépe. Nebo aspoň pro mě.

Další černé botky do sbírky. Tyhle aspoň mají stříbrnou podrážku.

Ovšem šperky má luxusní. Akorát se mi při vyndávání náhrdelníku podařilo přestřihnout jeden kroužek. Naštěstí jsem měla podobný doma, tak oprava netrvala nijak dlouho.


Hledala jsem pro ni jméno, které by ji vystihovalo. Nějaké neobvyklé a vznešené. Do oka mi padlo Damaris a myslím, že se k ní hodí.


Mám ráda platinky, ale nemám ráda světlou kůži. Respektive nemám ráda ten našedlý japan odstín. A proto je platinová kráska o odstínem pleti FR white naprosto ideální.





Až jí upravím oči a bude holka podle mého gusta, určitě nafotím srovnávačky s Vivienne, třetí verzí tváře Vanessa.
Sama jsem na ně zvědavá...




Když jsem ji včera fotila, chtěla jsem zachytit detail tváře jen v pozadí jejích vlasů. A tady je výsledek.


Žádné komentáře:

Okomentovat