sobota 26. ledna 2019

Colette Duranger Supernova - Kateri

Před týdnem přicestovala má nová panenka, první v letošním roce a myslím, že i jedna z posledních. Letos budu asi konečně hodná Smějící se Dlouho jsem toužila po tváři Colette. Kdysi jsem jednu měla, ale nějak mi holka nepadla do oka. Na fotkách vypadala úžasně, ale ve skutečnosti mě až tak nenadchla. Dlouho jsem čekala na tu pravou, protože tvář Colette inovovali a stejně tak i Nadju, která s ní tuhle původní tvář sdílela. Nové holky jsou takové jemnější, mě se líbila původní Colette s jejími drsnými rysy. Naštěstí letos se opět objevila původní Colette v kolekci NuFace a musím říct, že mě sice zaujala, ale nějak jsem neplánovala, že si ji pořídím. Jenže se začaly objevovat reálné fotky a já po ní zatoužila. Umluvila jsem manžela, že bych ji brala jako dárek k narozeninám, které mám v dubnu. Naštěstí když přicestovala, mohla jsem si ji hned rozbalit a dát do poličky, protože čekat do dubna by bylo opravdu náročné...

A jaká panenka to vlastně je? Jedná se o loterijní Colette Duranger Supernova LE1200. Vyrobeno jich bylo opravdu hodně a možná i díky tomu mám jednu doma. Přicestovala z Francie a jelikož na mě působní etnicky, dostala jméno Kateri, což je jméno první původní Američanky, která byla prohlášena za svatou. Moje Kateri asi žádný svatoušek nebude, ale jméno mi k ní hned sedlo.

Minulý týden u nás byly zbytečky sněhu a vylezlo slunko, tak jsem udělala pár fotek. Jelikož Kateri přicestovala nahá, dostala oblečení co dům dal.

Má nádherné dlouhé vlnité vlasy stejně jako Tori. Akorát Kateri je má takové jemnější. Nicméně česat je určitě nebudu. Z toho už jsem vyléčená právě od Tori.

Je to další panenka s potetovanýma rukama, tomu prostě nešlo odolat.

Někomu můžou její barevné kombinace připadat docela divoké, ale mě se líbí. Je tím rozhodně zajímavá, fialovo zlaté stíny mi lahodí a ty růžové rty jsou, pravda, trošku moc i na mě, ale prostě k ní patří a rozhodně to měnit nebudu.






U Yasminy jsem si chválila kvalitu řas, u Kateri konstatuji, že je příšerná. Prakticky jsem na ni ani nesáhla a řasy se hnedka zmasakrovaly. Dost mě to mrzelo, jelikož mi to znehodnotilo spoustu fotek, což jsem zjistila až následující den, kdy už nesvítilo slunko a tudíž jsem je nemohla řádně přefotit.


Na téhle fotce je to zrovna dobře vidět, jak jsou řasy mizerné. Původně jsem ji sem ani nechtěla dát. Ale pro ilustraci jsem si to rozmyslela. Nicméně příště si na to při focení budu určitě dávat větší pozor.









A to je pro dnešek vše, přeji krásný zbytek víkendu...

Žádné komentáře:

Okomentovat