středa 2. ledna 2019

Isha Kalpana Narayanan Divinity - Padma

Dneska se konečně dostávám k představení mého letošního panenkovského vánočního dárku. Přicestovala už v půlce října a trpělivě čekala na svůj den Š a já s ní. Opět jsem to vydržela a viděla ji až pod stromečkem. Trošku jsem se bála toho šedého bělma, které letošní panenky mají, ale vůbec to nevypadá tak špatně a ve skutečnosti je prostě nádherná! Přestavuji Ishu Kalpanu Narayanan Divinity LE850 z letošní jarní kolekce Sacred Lotus.

Oblečení má ve svém tradičním indickém duchu. Šaty jsou pouzdrové a lehce průhledné a kolem nich jsou různé závojíčky, které jsou přišité k pasu.

Ozdoba ve vlasech je na pohled skvělá, ale na pevně natuženém účesu vůbec nedrží a furt klouže dolů. A píchat jí do hlavy špendlík se mi nechtělo, tak jsem to trpělivě aranžovala, až jsem byla s výsledkem relativně spokojená.

Do výbavy patří kabelka, hromada náramků a prstýnek. Akorát ty rukavice jsou pro zlost. Mám už několikero rukavic, ale tyhle jsou bezpečně nejhorší. Ten materiál je takový pofidérní a měla jsem co dělat, abych jí je vůbec oblékla. Pro účely focení jsem si s tím tu práci dala, ale myslím, že už je v životě nechci vidět.

Dokonalý bílý pásek, ta spona je nádherná! To je asi nejhezčí pásek ze všech, které pro holky mám.

Botky mě moc nenadchly. Nemám tu kombinaci s plastem ráda. Neustále čekám, kde se to kdy urve a ani pohledově mě to nijak nelahodí. Ale jsou jiné, než černé, takže vlastně úspěch. Samozřejmě ostatní panenky v kolekci mají daleko hezčí botky. Ale to je normální, že si vždycky vyberu tu, která na tom v této oblasti není nejlépe.

Krásná zdobená kabelka a první polovina náramků. Tak tomu říkám luxus...

A druhá polovina náramků.

Detail náušnice a piercingu. Tohle je po Gayatri moje druhá Isha s piercingem. Akorát Gayatri má ještě bindi. Jsem zvědavá, jestli zase udělají nějakou Ishu s bindi, tu bych moc chtěla.

A k téhle panence by se obzvlášť hodilo, protože má na rukou i tradiční tetování henou, no nádhera. Původně jsem si myslela, že mi z téhle krasavice bude stačit jen hlava, protože mám volné tělo v jejím odstínu. Ale když jsem viděla ty ruce, bylo mi jasné, že ji budu chtít komplet a rovnou jsem ji objednala. Právě kvůli tomuto tetování jsem náramky chtěla nafotit v rukavicích, aby se mi náhodou neseškrábalo, to by byla velká škoda.

Poslední třešinkou na dortu je další prstýnek do sbírky, velký bílý ještě nemám... Vlastně teď už jo...

Musím uznat, že mě opravdu okouzlila, ale to u Ishy není až takový problém, líbí se mi prakticky všechny. Jsem zvědavá, jestli na ni jedna osoba aspoň trošku změní názor, protože jí do noty až tak nepadla...





Jediné, s čím mám u téhle krásky problém je jméno. Většinou mívám jasno, tady jsem měla taky v podstatě jasno. Jelikož se jedná o kolekci Sacred Lotus, vyhledala jsem si v indičtině lotus a vyplivlo mi to tři jména. Jedno jsem zavrhla rovnou, ale mezi dvěma se nemůžu rozhodnout, byť jsou si velmi podobná. Nebo možná právě proto mám takové dilema. A proto prvně žádám čtenáře blogu, jestli by mi pomohli tento gordický uzel rozetnout. Prosím, hlásněte v anketce a nějak to dopadne ;-) A třeba si mezitím vyberu i sama. Ale vzhledem k tomu, že o tom přemýšlím už od října, tak nevím nevím...

Žádné komentáře:

Okomentovat