pátek 22. května 2020

Elise Jolie Passion Week - Elsa

Tentokrát bych ráda představila panenku, která si své setrvání u nás vybojovala vlastně behěm minulých dvou dnů. Původně je to Elise Jolie Passion Week LE1411 z roku 2018. Ke mě přicestovala z Polska s upravenými rty. Myslela jsem, že jsou přemalované, ale byly pouze smazané a přelakované. Výsledná barva mě na rozdíl od fotek vůbec nezauala. Tak jsem se rozhodla, že ji pošlu o dům dál. Sice jsem chtěla už dlouho blond Elise, tahle se mi líbila, ale v reálu to nebylo ono. Jenže holku nikdo nechtěl, i když jsem šla pod cenu, za kterou jsem ji koupila. Nakonec jsem se rozhodla, že jí pusu přemaluju a panenku dám do prodeje. Pusu jsem sice přemalovala, ale panenku jsem šoupla do krabice, protože jsem na nějaké inzerování zrovna neměla náladu. Cca ve středu jsem ji z krabice vyndala a najednou jsem si říkala, že se mi celkem líbí a že ji zkusím nafotit. Ve středu a včera jsem jí udělala pár fotek a když jsem ji postavila do vitrínky, věděla jsem, že už u nás zůstane.

Když jsem ji tak fotila, napadlo mě, že vypadá jak Elsa z Frozen a už jí to zůstalo. Oblečení jí půjčila Reina a botky a náušnice Sylvie
.


Když už jsem ji vyndala ven, fotila se vlastně sama. Furt jsem ji různě natáčela a snažila se zachytit její tvář. A během této činnosti jsem se do ní prostě zamilovala. Sice to nebyla láska na první kouknutí, ale třeba bude trvalejší...

A navíc ona má ŠEDÉ oči, má nejmilovanejší barva.




Rty jsem jí vlastně malovala dvakrát. Při prvním pokusu dostala rty rudé, ale ty mi přišly takové agresívní. Tak jsem barvičku trochu zjemnila a hned je z ní holka jak cumel.










Je to rozená modelka. A k mým dvěma tmavovlasým Elise pěkně ladí. Musím holky někdy nafotit spolu.

A příště bude další blondýnka, která se u nás naprosto neplánovaně zabydlela...

1 komentář:

  1. 1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 22. května 2020 v 15:09 | Reagovat
    Je krásná moc se mi líbí

    2 nauriel | E-mail | Web | 22. května 2020 v 15:30 | Reagovat
    [1]:Děkuji. Já jsem si k ní cestu musela najít. Ale upravila jsem si ji k obrazu svému a tím pádem jsem spokojená ;-)

    3 Růža | E-mail | 22. května 2020 v 17:54 | Reagovat
    Asi to chtělo pár dnů odstup. Je dobře, že u Tebe zůstala, je krásná. :-)

    4 Anna | E-mail | 22. května 2020 v 18:57 | Reagovat
    Párkrát jsem na ni na MMB koukala, ale prostě s těmi blond vlasy a bledými rty to nebylo ono. Ale takhle zkrásněla a víc jí to sluší.

    5 nauriel | E-mail | Web | 22. května 2020 v 22:09 | Reagovat
    [3]: Spíš pár týdnů :-D Ale zabralo to ;-)

    [4]: Ona u prodejce vypadala na těch fotkách krásně, ale v reálu to bylo bídné. Proto jsem se rozhodla, že pocestuje dál, i když blond Elise vyhlížím už dlouho. Ty rudé rty jí taky moc neseděly, až na další pokus to bylo ono. Jsem ráda, že jsem to s ní nevzdala ;-)

    6 Míša | 22. května 2020 v 23:03 | Reagovat
    Gratuluji,je moc krásná.Tato tvář jen tak někomu nesedne,já mám ve sbírce také jen jednu a jsem za ní ráda.Krásné fotky.

    7 Nenca | 22. května 2020 v 23:15 | Reagovat
    Táto farba pier jej presne sedí :-)
    Určite ich nafoť všetky spolu, tie rozdiely budú zaujímavé ;-)

    8 Nikky | E-mail | Web | 23. května 2020 v 7:04 | Reagovat
    Takto je nádherná. Pozerala som na originál s červenými perami a prišla mi drsná, kdežto s tvojimi ružovými mi príde nežno zasnená. Blond Elise si nejako ani nevybavujem, hneď mi napadnú 2-3 tmavovlásky, takže budem rada, ak si nájdeš čas a nafotíš nám svoje Elise spolu :-)

    9 nauriel | E-mail | Web | 24. května 2020 v 8:17 | Reagovat
    [6]: Děkuji. Já mám tuto tvář ráda. Společně s Raynou je u mě na druhém místě za Ishou. Tady to bylo vyloženě o malbě, možná bych byla radši, kdyby koukala za roh ;-) A ty rty jí neslušely. Pro menších úpravách jsem ale ráda, že se neprodala a zůstává s námi ;-)

    [7]: Děkuji. Snad nafotím, ale neslibuju kdy ;-) Ony jsou holky hodně rozdílné, ale Ishu mám dvanáctkrát a taky si vůbec nejsou podobné :-D

    10 nauriel | E-mail | Web | 24. května 2020 v 8:19 | Reagovat
    [8]: Děkuji. Jj, byla drsná, ale to se mi na ní docela líbilo. Když jsem ji uviděla s těma odbarvenýma, na fotce super, ale v reálu bída. Tak jsem se jí snažila vrátit ty červené, ale přišlo mi to takové tvrdé. Nakonec jsem zjemnila a konečně to bylo ono ;-) Já si vybavuju hodně blond Elise a jedna by se mi mooooc líbila, ale je příšerně drahá, to by musela být mega holly grail :-D

    11 Blanka | E-mail | Web | 31. května 2020 v 19:52 | Reagovat
    Krásná Elise, já je můžu a ty rty ji moc sluší, získala úplně jinou podobu a naprosto chápu, že jsi ji nakonec vzala na milost. Parádní fotky, vynikla v nich.

    12 nauriel | E-mail | Web | 31. května 2020 v 20:02 | Reagovat
    [11]: Děkuji. Byl to trochu boj, ale nakonec ho vyhrála. Teď jsem holku oblíkla do tyrkysových letních šatů a mooooc jí ta barvička sluší ;-) Elsa jak vyšitá :-D

    13 Mary | Web | 7. června 2020 v 2:01 | Reagovat
    Gratulujem k prerobenej Elise k obrazu svojmu. :-) Mne sa tá pôvodná zdala totálne drsná mrcha a teraz je z nej pôvodná kočka. 8-)
    Teším sa, keď nám raz ofotíš všetky Tvoje Elise pohromade. ;-)

    14 nauriel | E-mail | Web | 23. června 2020 v 6:23 | Reagovat
    [13]: Děkuji. Jj původně byla pořádná drsňačka a mě se tak líbila, ale nakonec jsem ráda, že je tak jak je. Teď už má na sobě tyrkysové šaty a moc jí sluší ;-)
    Já mám v plánu nafotit všechny panenky se stejnou tváří po skupinkách, ale zatím na to nedošlo... ach ty věčné plány... :-? :-D

    OdpovědětVymazat