neděle 24. května 2020

Luchia Z. Future Bound - Freya

 
Před několika málo týdny se u nás zabydlela už dvanáctá panenka s tváří Isha/Luchia 1.0. To už je diagnóza... Je to Luchia Z. Future Bound LE1200 z roku 2009 a původně bydlela u Blanky. Ta ji poslala k Petře, která ji před pár lety přivezla i k nám. Tenkrát mi ji i nabízela ke koupi a já trubka jsem řekla, že se mi do sbírky nehodí. To jsem byla ještě mladá a blbá. Nejednou jsem toho odmítnutí litovala. Nicméně čas plynul a já jsem nedávno zjistila, že Petra panenku stále vlastní a chce ji prodat, tak jsem po ní skočila jak po uzeném. Neváhala jsem ani vteřinu.

Jelikož je to takový severský typ, pojmenovala jsem ji Freya. Kalhoty má ode mě, svetřík pletla Blanka. Kabelka a naušnice jsou pravé od Mattela.


Ona je taková zvláštní, je to Isha/Luchia a není. Ta její malba je super. Abych nezapomněla. Tahle kráska patří do kolekce Future.Perfect Collection, ze které už u nás bydlí Imara (Jordan Bionica) a Natalia (Natalie Heat Seeker). Ještě k nim patří Vanessa Aerodynamic, ale tu nemám a ani ji neplánuji. Tahle trojice mi ke štěstí stačí. Navíc mi připadá, jako by ta Vanessa k nim ani nepatřila...






Její rty sice vypadají z některých úhlů jako černé, ale jsou jen hodně tmavě rudé, téměř černé.



Momentálně mi chybí představit jednu barbie a dvě AG z minulého roku a to už je opravdu všechno. Aktuálně vůbec nic nechystám...

1 komentář:

  1. 1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 24. května 2020 v 8:16 | Reagovat
    :-) pěkné fotky

    2 babivera8 | E-mail | 24. května 2020 v 9:50 | Reagovat
    Nááádherná, je taková trochu jiná, ale krásná. Mě se líbí.
    Budu muset ty moje IT holky trochu provětrat a udělat jim nějaké články.

    3 Míša | 24. května 2020 v 14:27 | Reagovat
    :-) ;-)

    4 Růža | E-mail | 24. května 2020 v 21:22 | Reagovat
    Jak psala Věrka, je jiná, ale také se mi líbí. :-) Myslela jsem si, že svetřík je od Blanky a jsem ráda, že jsem to uhodla. :-)

    5 Iva | Web | 25. května 2020 v 9:13 | Reagovat
    hezké fotky

    6 Babakat | 26. května 2020 v 10:30 | Reagovat
    Jedním slovem: NÁDHERNÁ! :-)

    7 Edita | 26. května 2020 v 12:37 | Reagovat
    Krásné přírůstky - všechny :o)

    8 nauriel | E-mail | Web | 26. května 2020 v 21:23 | Reagovat
    [1]: Díky ☺️

    [2]: Děkuji 😊 Ona je opravdu jiná, ale to je na ní právě skvělé ❤️
    Jen ty svoje holky provětrej, budu se těšit 👍

    [3]: 🙈🙉🙊

    9 nauriel | E-mail | Web | 26. května 2020 v 21:24 | Reagovat
    [4]: Rozhodně se v davu neztratí 😉 Jj, ono v tom pletení máme přeci jen každá svůj rukopis 😉

    [5]: Děkuji 😊

    10 nauriel | E-mail | Web | 26. května 2020 v 21:25 | Reagovat
    [6]: Děkuji, taková trochu fantasy mezi feškama 😉

    [7]: Děkuji 😊

    11 Blanka | E-mail | Web | 31. května 2020 v 19:50 | Reagovat
    No vidíš, ještě že jsi zmoudřela :-P :-P :-P Je to krásná panenka, má své nezaměnitelné kouzlo, fotečky jsou parádní a parádně v nich vynikla.

    12 nauriel | E-mail | Web | 31. května 2020 v 20:03 | Reagovat
    [11]: Děkuji. To je fakt, že ona má své nezaměnitelné kouzlo. Musím ji nafotit s ostatníma holkama z party, to bude trio... ;-)

    13 Mary | Web | 7. června 2020 v 1:50 | Reagovat
    Táto kráska je taká netypická Luchia, mne sa páči najviac na nej tie silne tmavé pery. Veru je to severský typ. A mne sa zdala povedomá, veru u Blanky si ju pamätám. 😍
    Ja si už teraz môžem porovnávať Vaše pletiace schopnosti. Veru, Blanka má iný štýl ako ty. Obe však ovládate svoje umenie dokonale. :-) ;-)

    14 nauriel | E-mail | Web | 23. června 2020 v 6:28 | Reagovat
    [13]:Mě se ty její tmavé rty strašně líbí, k tomu ten světlý zbytek úžasně kontrastuje. Prostě další ne úplně provoplánová kráska, která si mě naprosto získala.
    Jj, každá máme s Blankou trochu jiný styl, což je dobře, protože aspoň se můžeme vzájemně obdarovávat :-D

    OdpovědětVymazat