neděle 31. května 2020

Sylvie v AZ Challenge - Quilted

Sylvie na blogu už dlouho nebyla. Vůbec jsem se rozhodla, že budu vkládat panenky, které na blogu delší dobu nebyly, takže tuhle větu byste mohli slyšet často, ale já si ji pro příště odpustím.

V tomhle oblečení ji mám ve vitrínce už docela dlouho a moc se v něm líbí. Když bylo minulý měsíc na flickru v AZ Challenge téma Quilted, rozhodla jsem se ušít kabelku s tím, že fotit ji bude Sylvie. Na focení dostala náušnice, které jsem dělala už kdysi dávno, ale myslím, že jsem je ještě nefotila.

Tuhle fotku jsem nakonec použila. Většinou do výzvy udělám jednu dvě fotky a končím, ale tentokrát jsem udělala výjimku a tak bylo dost fotek i na článek. Možná až moc, ale ona se mi fakt dobře fotila.




Možná je těch volánků až dost, když jsou na topíku i na sukni. Ale já jsem se nikdy netajila s tím, že můj vkus je bídný a nepoznám, co se k sobě hodí a co ne, jedu podle citu. A tohle jsem si zamilovala.



Sylvie je moje první Elise. Tenkrát jsem z ní nebyla odvázaná, ale byla jsem ráda, že mám aspoň nějakou. Tvář Elise nebyla tak hojně užívaná jako dnes a sehnat ji byl celkem problém. Tak když se objevila v nové kolekci, skočila jsem po ní, i když to nebylo podle mě to pravé ořechové. Dneska jsem ráda, že mám právě ji.





Tahle Elise je jiná, než ty ostatní. Je taková něžná, jemná, éterická...

Je zřejmé, že kabelku se mi nepodařilo prošít úplně symetricky, ale i tak jsem s ní spokojená.




A příště o tom, že když dva dělají totéž, není to totéž...

1 komentář:

  1. 1 Růža | E-mail | Web | 31. května 2020 v 19:19 | Reagovat
    Sylvie je půvabná, má jemnou tvář. Růžová barva jí sluší, kanýrků je tak akorát. :-) Líbí se mi i kabelka, povedla se Ti. :-)

    2 Blanka | E-mail | Web | 31. května 2020 v 19:44 | Reagovat
    Krásné fotečky, tvář Elise já teda můžu, krásně jsi ji nafotila a kabelka je super :-) Taky bych řekla, že tohle je jedna z jemnějších Elise.

    3 Zmrzlinka | E-mail | Web | 31. května 2020 v 19:50 | Reagovat
    Pěkné fotky :-)

    4 nauriel | E-mail | Web | 31. května 2020 v 20:06 | Reagovat
    [1]: Děkuji. To mě těší, že těch volánků není až moc :-D Kabelka byl takový rychlý nápad, poměrně rychlá realizace a musím říct, že jsem ráda, že jsem se do ní pustila, takovou holku ještě nemají. Možná časem udělám i v jiné barvičce ;-)

    [2]: Děkuji. Pro mě je Elise dvojka společně s Raynou, mohla bych mít skoro každou ;-) Těší mě, že se Ti kabelka líbí, vím, že jsi na ně dost perfekcionistka ;-)

    [3]: Děkuji :-)

    5 Monika | E-mail | Web | 31. května 2020 v 21:21 | Reagovat
    Sylvie je krásná v tom oblečení jí to moc sluší a náušnice se Ti povedly :-) Pěkné fotečky :-)

    6 nauriel | E-mail | Web | 31. května 2020 v 21:59 | Reagovat
    [5]: Děkuji. Poslední dobou jedu na růžové vlně 😉

    7 babivera8 | E-mail | 31. května 2020 v 22:30 | Reagovat
    Sylvie je krásná a fotky jsou moc povedené.
    Panenku s touto tváří ještě žádnou nemám, zapřemýšlím.

    8 Edita | E-mail | 1. června 2020 v 10:08 | Reagovat
    Krásná, jemná - jarní a volánková :-) a kabelka je super :-D

    9 Nikky | E-mail | Web | 1. června 2020 v 13:38 | Reagovat
    Sylvia je krásna :-) Kabelka je super, aj topík a volánikov je podľa mňa tak akurát :-)

    10 nauriel | E-mail | Web | 2. června 2020 v 21:45 | Reagovat
    [7]: Děkuji. Já bych Ti poradila, ať si určitě nějakou pořídíš, ale já nejsem objektivní, neboť tahle tvář patří mezi mé top... 😉

    [8]: Děkuji 😊

    [9]: Děkuji 😊 To jsem ráda, že jsem to s těma volánkama nepřehnala, ale mě se to takhle prostě líbí, ať už je to moc nebo ne... 😜

    11 Babakat | 5. června 2020 v 19:27 | Reagovat
    Je krásná a množství volánků není podstatné. Navíc jí to sluší! ;-)

    12 nauriel | E-mail | Web | 5. června 2020 v 20:09 | Reagovat
    [11]: Děkuji :-)

    13 Mary | Web | 7. června 2020 v 1:40 | Reagovat
    Nádherná Sylvia. Táto je krásna, taká jemná Elise. Ja nie som veľký fanúšik práve tejto tváre, ale táto je pre mňa krásnučká. Má peknú maľbu tváre. Romantický outfit jej pristane. Pre mňa je počet volánov normálny, to sa ja vyznám v móde, rada ju sledujem. Takže je to pekne zladený jarný outfit. ;-)

    14 nauriel | E-mail | Web | 23. června 2020 v 6:30 | Reagovat
    [13]: Děkuji. Je fakt, že z těch Elise je tahle taková jemnější, ale taky má své kouzlo ;-) Člověk nemůže mít samé nakrknuté můry :-D

    OdpovědětVymazat