čtvrtek 4. června 2020

Když dva dělají totéž...

Jak jsem psala minule, když dva dělají totéž, není to totéž. Z focení se Sylvií jsem si půjčila náušnice a kabelku a "oblékla" je Yasmině.

Už dlouho jsem ji chtěla vyfotit v růžovém, tak jsem jí oblékla šaty od Barbie Model on Location Barcelona. K nim nafasovala růžové botky a už zmiňované náušnice a bílou kabelku.

Myslím, že jí růžová fakt sluší. Obecně opáleným brunetkám růžová sluší a ani tentokrát to není jinak.

Možná vám Yasmina přijde trochu jiná. A máte pravdu. Tohle totiž není moje původní Yasmina. Mě se tahle Rayna líbila s originálním účesem, ale podařilo se mi ji sehnat převlasenou. Sama jsem ji vlasila znovu, protože ombré barva pouštěla a já jsem se bála o malbu panenky. Nicméně před nějakou dobou se na FB objevila Rayna Natural Wonder v původní podobě a její majitelka se zmínila, že by ji chtěla rozpustit ten její cop. Tak jsem ji kontaktovala a nabídla jí výměnu. Jsem moc ráda, že ona sběratelka souhlasila a já mám svou Yasminu komplet i v originální podobě.


Je mi jasné, že hodně lidem se líbí spíš s rozpuštěnými vlasy a já jsem na tom byla chvíli taky tak. Ale stejně mi ten její cop nedal spát. Jednak je to úžasně praktické na focení i ve větru. A hlavně je to změna oproti všem těm ostatním rusalkám, které doma mám. Od jisté doby preferuji variabilitu účesů. Mít všechny panenky s rozpuštěnými vlasy je jak mít vojáky v uniformě, nuda.


















Já vím, že tentokrát bylo fotek opravdu hodně a vážím si toho, že jste vydrželi až do konce. Ale prostě jsem si nemohla vybrat.

A tady zase v původním oblečku. Tak která barvička jí sluší víc, tyrkysová, nebo růžová?

2 komentáře:

  1. 1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 4. června 2020 v 18:54 | Reagovat
    ;-) :-) obě barvy

    2 Růža | E-mail | Web | 4. června 2020 v 19:46 | Reagovat
    Yasmia je nádherná, víc se mi líbí v té růžové, moc jí sluší. :-) Hezky jsi ji nafotila. :-)

    3 babivera8 | E-mail | 4. června 2020 v 20:21 | Reagovat
    Tvoje holka se mi v té růžové barvě hrozně moc líbí. Ona má zlatavé stíny?
    Krásné fotky jsi jí udělala.

    4 Monika | E-mail | Web | 5. června 2020 v 9:54 | Reagovat
    Růžová barva jí moc sluší :-) super fotky :-)

    5 Edita | E-mail | 5. června 2020 v 10:38 | Reagovat
    za mne růžová :-) --je to kočka :o)

    6 Nikky | E-mail | Web | 5. června 2020 v 17:23 | Reagovat
    Keďže túto bábiku som mohla pár hodín obdivovať na živo, tak viem, aká je nádherná. Mám veľkú radosť, že sa Ti ju podarilo vymeniť za úplný originál. Páči sa mi aj v ružovej aj v tyrkysovej, idú jej obe. Tie ružové šaty sú fakt nádherné a Ty si ich úžasne doplnila.
    Myslím si, že rovné rozpustené vlasy sú u bábik fakt veľmi časté a preto ja osobne vítam akýkoľvek iný účes, ale chápem zberateľov/zberateľky, ktorí/ktoré automaticky účesy rozpúšťajú a vyrovnávajú, len mne osobne to príde na škodu veci, ale každého osobná vec, čo so svojou bábikou/svojimi bábikami robí.

    Rozbalit
    7 nauriel | E-mail | Web | 5. června 2020 v 20:11 | Reagovat
    [1]: Za mě taky :-D

    [2]: Děkuji. Ona je můj velký splněný sen, navíc v té růžové... Ale mě se líbí i tyrkys ;-)

    [3]: Děkuji. Jj, zhruba stejně zlatavé jako duhovky, je to takové moje zlatíčko :-D

    8 nauriel | E-mail | Web | 5. června 2020 v 20:12 | Reagovat
    [4]: Děkuji, mám radost, že se fotky povedly ;-)

    [5]: Děkuji :-)

    9 nauriel | E-mail | Web | 5. června 2020 v 20:17 | Reagovat
    [6]: Děkuji, jj, teď jsem naprosto spokojená ;-) Já mám tyhle šaty moc ráda, fotila jsem je na Aideen a možná i nikde, ale už si nevybavuji. Jsou krásné, i když poněkud těsné :-D
    Víš, já jsem to s těma vlasama měla taky tak, byla jsem schopná převlasovat kvůli ofině, nebo že už mám panenku se stejnou barvou vlasů, o drdolech nemluvě. Takže to taky chápu, byla jsem taky taková. A pak jsem chtěla fotit nějaký specifický styl a zjistila jsem, že mám samé rusalky a drdol ani jeden. A tehdy mi nějak došlo, že se mi vlastně líbí, jak je každá jiná, pro jinou příležitost, jiný styl. A hlavně u nás dost fouká, takže čím pevnější účes, tím snadnější focení :-D

    OdpovědětVymazat
  2. 10 Babakat | 6. června 2020 v 11:42 | Reagovat
    Je krásná, růžová jí sedne a s tím copem máš naprostou pravdu! :-)

    11 Mary | Web | 7. června 2020 v 1:33 | Reagovat
    Pre mňa je táto Rayna top one zo všetkých zástupkýň tejto távre. Podobne to mám i s tvárou Isha, kde považujem Scene Stealer Ishu za najkrajšiu.
    ja viem, že ste si ju s Hedvikou vymenili, ona sa vtedy na Facebooku pýtala, či nepoznáme nejakú fotku, kde by táto kočka bola s rozpustenými vlasmi, tak som jej odporučila Tvoj blog. :-)
    Som rada, že sa práve Tebe podarilo získať nakoniec i jej originál podobu. Je to božská kráska. Moja mami vraví, že modré tiene veľmi sedia tmavovláskam, musím jej dať za pravdu. Tejto Yasmíne sa hodí dokonale, ale pôsobí nádherne i romantickej ružovej. Outfit s náušničkami je úžasný. Celkovo som si i množstvom fotiek toto fotenie užila.🥰
    Inak k tým účesom, ja som nikdy nechápala, keď niektoré zberateľky potrebujú umývať bábikám vlasy, ledva po výbere z ich krabičky. :-? Ako píše Nikky, je to na škodu, ale zároveň je to ich vecou, čo sa im páči.
    Pritom potom majú všetky bábiky napr. len s rovnými dlhými vlasmi.
    Nechápem, prečo neušetria, veď toľko klonov nie je treba.:-D
    Ja som len raz dala dole účes Hervé Léger a to jej menšia časť zostala originál na hlave, ale to ľutujem, pretože jej originál bol majstrovské kadernícke dielo. Pôvodný účes najmä od IT sa už nikdy nedá napraviť...

    12 Míša | 11. června 2020 v 20:36 | Reagovat
    Je nádherná,tu Ti závidím ještě víc než-li Erin Lady In Red.Krásné fotky.Líbí se mi v šatech.Od jisté doby mám ráda také originální účesy.

    13 Iva | Web | 16. června 2020 v 21:23 | Reagovat
    krásné fotky

    14 nauriel | E-mail | Web | 23. června 2020 v 6:37 | Reagovat
    [10]: Děkuji :-) I když samé copaté bych taky nechtěla, nějak se mi holky hromadí :-D

    [11]: Mary, já Ti musím poděkovat, protože ta výměna je hlavně díky Tobě. Kdybys tam na mě nedala odkaz a mě se neukázalo upozornění, klidně bych ten příspěvek přešla bez povšimnutí. Takhle jsem se začetla a hned Hedviku kontaktovala a naštěstí to celé klaplo snad ku spokojenosti nás obou ;-)
    Jsem ráda, že Tě množství fotek neodrovnalo a že sis je užila. Já jsem to fakt nemohla zredukovat, to prostě nešlo :-D
    Víš, jak jsem psala Nikki, byla jsem taky taková, stříhala jsem, vlasila a mnohdy zbytečně, taky u pár panenek lituju zrušeného účesu, ale už jsem se posunula trochu dál a teď držím účesy zuby nehty :-D

    15 nauriel | E-mail | Web | 23. června 2020 v 6:39 | Reagovat
    [12]: Páni, až tak, to by mě nenapadlo ??? Třeba se k Tobě taky dostane. Já jsem prostě měla kliku, teď ji občas vidím prodávat kolem patnácti tisíc a to bych fakt nedala O_O :-?

    [13]: Děkuji :-)

    16 Míša | 26. června 2020 v 20:28 | Reagovat
    [15]: Od té doby co mám Erin Motivaci,tak Lady In Red je v pozadí.Ale tuhle exotickou krásku bych fakt chtěla hodně a víc než jsem kdy toužila po té Erin,ale majlant za ní dávat fakt nechci.

    17 nauriel | E-mail | Web | 2. července 2020 v 8:57 | Reagovat
    To chápu... Ale čas od času se zadaří neuvěřitelné věci... 😉

    OdpovědětVymazat