úterý 23. června 2020

Jitřenko jasná, sluníčko krásné

Před pár lety jsem dostala chuť nafotit Tori v šatech od Sylvie. Možná to není úplně její barva, ale mě se v nich moc líbila. Připomínala mi slunce a jelikož teď bylo tolik upršených dní, pár rozzářených fotek nemůže škodit...


Kabelku jí půjčila Evelyn a kožíšek tu zůstal po Janay.





Krásný náhrdelník je od Katky.

A teď už jen kochací fotky bez zbytečných řečí...





Plus dva detaily její nádherné tváře závěrem. Doufám, že jste se moc nelekli...
Mrkající

1 komentář:

  1. 1 zmrzlinka80 | E-mail | Web | 23. června 2020 v 7:48 | Reagovat
    :-) Krásné... koukám že i u tebe když kliknu na svůj odkaz tak to nejde..Mě to tam stále nenechá se dostat.Už funguju tady

    https://uzmrzlinky.blogspot.com/

    2 Monika | E-mail | Web | 23. června 2020 v 8:17 | Reagovat
    Krásné fotky Tori to moc sluší :-)

    3 Růža | E-mail | Web | 23. června 2020 v 14:47 | Reagovat
    Krásné fotky. Tori má nádhernou tvář a moc jí to sluší. :-)

    4 babivera8 | E-mail | 23. června 2020 v 16:07 | Reagovat
    Krásnááá, moc se mi líbí. Nádherné fotky, tak trochu závidím to tvoje focení.

    5 Anna | E-mail | Web | 23. června 2020 v 17:22 | Reagovat
    Já bych řekla, že jí ta barva moc sluší, i když by si to člověk ze začátku nemyslel. Je nádherná.

    6 Babakat | 24. června 2020 v 9:43 | Reagovat
    Nádherná panenka. Já se přiznám, že tyhle panenky moc nemusím, ale výjimka se vždycky najde. A tohle je jedna z nich. :-)

    7 Míša | 26. června 2020 v 20:32 | Reagovat
    Je nádherná a v těch šatech je náhodou krásná,ale jí sluší všechno.Mám ráda fotky kde je tvář hodně zblízka.

    8 Mary | Web | 26. června 2020 v 23:59 | Reagovat
    Pre mňa je táto éterická bohyňa Erin jedna z najkrajších IT bábik vôbec (mimo skupiny Poppy Parker). Ja ju milujem a je na mojom holy grail wish liste. :-)
    Jej sedí aj vrece zemiakov. Nehovorím, oranžová farba blondínkám menej pristane (vlastná skúsenosť), ale strih a celkový styling jej sadli ako uliate. I ten dlhý náhrdelník od Katky do výstrihu sadol ako zadok na ..... :-D Nádherné fotky.🥰😍

    Rozbalit
    9 Iva | 28. června 2020 v 8:14 | Reagovat
    Krásná panenka

    10 Nikky | E-mail | Web | 30. června 2020 v 17:09 | Reagovat
    Je nádherná <3

    11 nauriel | E-mail | Web | 2. července 2020 v 20:02 | Reagovat
    [1]: Děkuji. Já se s blogspotem moc neka 😒 Já beru blog trochu jako své dítě a stěhovat ho nehodlám, dokud blog.cz aspoň nějak funguje... 😉

    [2]: Děkuji ☺️

    [3]: Děkuji. Ona patří do mých top. Jen ty stíny má takové lesklé, tak se občas blbě fotí... 🤔

    [4]: Děkuji. To mě moc těší, ale já nefotím nijak extra, mašinu mám starší, ale baví mě to 😉

    Rozbalit
    12 nauriel | E-mail | Web | 2. července 2020 v 20:10 | Reagovat
    [5]: Myslím, že to máme hodně podobně 😉 Ve finále mě překvapilo, jak jí ty šaty sluší 🤭

    [6]: Děkuji, to mě velmi těší ☺️

    [7]: To je fakt, že ji by snad slušelo všechno 😉 Já ráda fotím detaily tváře, jsem s tím kolikrát jak nemocná 🤫😉

    13 nauriel | E-mail | Web | 2. července 2020 v 20:12 | Reagovat
    [8]:Děkuji. Ona je taková víla, neskutečně něžná bytost. Jsem ráda, že se Ti její styling na těchto fotkách líbí ☺️

    [9]: Děkuji ☺️

    [10]: Děkuji 😊

    OdpovědětVymazat