pátek 24. července 2020

A jedeme dál...

Vítám vás u mě na blogu, který jsem (stejně jako většina blogerů) byla nucena přestěhovat. Stránka blog.cz končí, což je velká škoda, protože se mi líbil mnohem víc, než další možnosti, které se nabízí. Bohužel ikonky v zápatí, menu, prostě celková přehlednost je pryč. A jednoduchost práce s blogem taky. Ale já se nedám. Sice stávající podoba "nového" blogu není dle mých představ, ale jsem ráda, že jsem mohla blog přestěhovat, zachovala jsem články, i když bez komentářů a v blogování můžu pokračovat.

Doufám, že se tu budeme potkávat, stejně jako na ostatních blozích, které se také stěhují. A naše panenkářská komunita pofrčí vesele dál...😊

20 komentářů:

  1. Věřím, že tvůj blog jde i v nové podobě stejně úspěšný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ale připadá mi, že blogy už dávno nejsou úspěšné, lidi frčí na sociálních sítích, ale to pro mě není. Já jsem staromilec, takže budu asi blogovat co to jen půjde a za každou návštěvu, každý koment budu vděčná :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, to jsem moc ráda, že jsem si Tě zase našla. Taky jsem se sem přestěhovala a prokousávám se novým blogem a souhlasím, že ani pro mě ty sociální sítě nejsou nic moc. Momentálně řeším, jak odstranit ze stránky dole "Přihlásit se k odběru: Komentáře příspěvku (Atom)", ale ještě jsem na to nepřišla. Ani není kam napsat, aby pomohli .... Jinak moc hezká fotka panenek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu úplně ztracená a kdybych nemohla přetáhnout původní blog, tak to tady asi nejsem schopná zprovoznit. Bohužel k původnímu vzhledu to asi už nikdy nedospěje, ale každý azyl je lepší, než zrušení blogu...

      Vymazat
  3. Je moc fajn, že jsi tady a že se stará parta schází :-) Panenky jsou nádherné, Isha Shimmering je prostě srdcovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Musím přiznat, že jsem nechtěla, s blog.cz jsem se odmítala rozloučit, i když zlobil, ale bohužel jsem neměla na výběr... To víš, každá Isha co mám je pro mě srdcovka 😉

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že se budeme dál setkávat na novém blogu. Ať se Ti tady líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky jsem ráda, že to lidi nevzdávají, stěhují se a snad se budeme potkávat dál 😊

      Vymazat
  5. Moc pěkné :-) já ještě nevím jak si vložit oblíbené odkazy nejde mi to vidět postraně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já taky ne 🤔 Co se mi nepřetáhlo, to nemám, ale musíme to zkoušet 😉

      Vymazat
  6. tvůj nový blog vypadá pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také mi vyhovoval blog cz,ale lepší něco než nic.Mám ráda tuhle sběratelskou rodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, lepší něco, než nic. Mimochodem, já už u Tebe byla 😉

      Vymazat
  8. Ahoj Leni, tak jsem tady také. Myslela jsem, že blog nechám zaniknout. Ale naléhavá zpráva od Mary mě přesvědčila, že by to byla po těch všech letech škoda. Tak jsem blog také přenesla. Jsem ale úplně zmatená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, byla by to škoda. Máš spoustu super článků, krásné fotky... A třeba Tě panenky zase přivábí 😉
      To mi povídej, taky jsem ztracená 🥺

      Vymazat
  9. Čauko Lenka, konečne som tu aj naplno aj ja. Nech ten náš malý blogový bábikovský svet nezanikne. Uvítacia fotka dokonale božskej trojice Ishí je na uvítanie skvelý pozdrav.😍😊
    Prajem Tvojmu blogu nech je rovnako úspešný ako bol starý, plno nových i starých návštevníkov, nápadov, fotiek a dokonalých bábik.
    Tu je odkaz na môj nový blog: https://barbie-in-marys-mini-world.blogspot.com/
    A to mi hovor, najväčší zmätok má pri tých rubrikách, proste budú mi chýbať i Tvoje klikacie ikony bábik...
    Aj ja som sa blogu.cz držala do posledných možných dní....
    Predsa si postupne nejako zvykneme.😊
    Och, áno, my s Peťou/Valentínou pracujeme na záchrane našich obľúbených blogov a s Jitkou som to úspešne zvládla.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že jsi ti taky a s Tebou i ostatní. Jste s Petrou dobré, že jste se do té záchrany takhle pustily a dokonce u ní na blogu je i seznam, což je super. Snad blogy zůstanou a třeba i Ti co zrovna neblogují se k blogování ještě někdy vrátí ;-)
      Těch klikacích ikonek je škoda, hlavně byl taky přehled kdo má jaké panenky, bylo to jasné na první kouknutí. Teď mám trochu dilema, jestli mám nechat rubriky jak jsou, nebo jestli mám nazvat panenky jejich původním jménem. A vůbec ty blogy byly takové přehlednější, tohle mi asi bude chvíli trvat, než si zvyknu. Ale zase jsem ráda, že se stěhování povedlo a blog úplně nezanikl. Holt deset let na blog.cz a dalších deset na blogspotu ;-)

      Vymazat
  10. Leničko, sluníčko, ty jsi s tím blogem už pokročila hodně daleko, já jsem zatím úplně v lese...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsem trochu pokročila, blog asi vypadá tak jak jsem chtěla, ale stejně jsem z toho furt na nerv :-D Ale neboj, to dáme ;-)

      Vymazat