úterý 4. srpna 2020

Rozloučení s Annamari

Tímto článkem se chci rozloučit s Annamari, která už pár měsíců bydlí v novém domově. Byla to taková holčička, krásná, milá, ale ty velký prsa mi prostě dost vadily, nedokázala jsem se přes ně přenést.

Topík jsem háčkovala já, sukni šila Jitka. Musím říct, že na topík jsem opravdu pyšná. Jednak jsem dlouho nic neuháčkovala a taky vím, že tohle není zrovna moje parketa. Ale s výsledkem jsem spokojená.





Ještě si na rozloučenou prošla zahradu. Přeci jen většinu času trávila v krabici, tak aspoň měla šanci zjistit, jak je svět krásný.






Trochu ji to zmohlo, není na odpočinek v trávě.




V novém domově jí je dobře, má kamarády a zlatou majitelku.

8 komentářů:

  1. Annamari je krásná. Moc hezky jsi ji nafotila, sluší jí to. Dobře, že našla nový domov, kde má i kamarádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ona byla taková kráska, ale mě vadily její velmi bujné vnady, které se k té dětské tváři vůbec nehodily. V novém domově dostala jiné tělíčko a vůbec úplně rozkvetla 😊

      Vymazat
  2. Je krásná, ale nepřijde mi, že by měla až tak na poměry těchto panenek velká prsa. Udělala jsi jí pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to možná tak nevypadá, ale větší prsa jsem na panence téhle velikosti neviděla, snad jen ta mega varianta u minifee, ale fakt ta největší velikost. Za fotky děkuji :-)

      Vymazat
  3. Krásne rozlúčkové fotky. Ja na tieto BJD príliš nie som, áno "pánboh" jej nadelil dosť veľké poprsie.😄
    Skvelé, že si nakoniec našla dobrý domov s novými kamoškami. Inak skvelý outfit si jej vyskladala.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě se zastesklo po Joyce, tak jsem si pořídila Annamari. Ale stejně to nebylo ono. Nicméně v novém domově se má fakt skvěle a to mě těší :-)

      Vymazat
  4. Leni, to jsem ráda, že dostala konečně rozum:-) Už se nebudu bát, jezdit k Tobě na návštěvu, ale v každém případě jsi udělala super rozlučkové fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tuhle jsi tu neviděla, tahle byla menší, jako to ta Tvoje FR16 ;-) Tu kterou jsi tu potkala byla ještě větší :-D Ale neboj, všechny BJD už jsou z domu :-D

      Vymazat