úterý 18. srpna 2020

A - Z Doll Photography Challenge 3.0 2019 - 2020

V říjnu 2019 odstartoval na flickru třetí ročník AZ Doll Photography Challenge, které jsem se opět s radostí účastnila. Celé to spočívá v tom, že každý měsíc Audra s Leslie vyhlásí téma na tři písmenka a kdo se chce účastnit, vyrobí fotku na dané téma. Účastnit se můžete jednoho, nebo všech tří, záleží na vás, nic není povinné. Musím uznat, že letos to pro mě byla výzva a stejně jako minule jsem se účastnila všech témat, včetně bonusového...
 
 
Vzhledem k tomu, že první téma bylo s křížkem po funuse, použila jsem archivní fotku, stejně jako v následujících několika tématech. 



 
  Moje první letošní fotka, která postoupila do minifinále pěti nej...
 
První téma, které jsem nafotila nově byly "osmdesátky"... Vyráběla jsem návleky na nohy, aby byla holka stylová.


Tady jsem vyráběla paletový nábytek a tématické knížky.

 Kateri dostala nové tetování, i když jen dočasné...

 
Pro tohle téma jsem upravovala toaletní stolek a vyráběla hromadu šperků, aby bylo z čeho vybírat.

  
První fotky mého vytouženého a očekávaného narozeninového dárku. Tohle časově vyšlo dokonale.
 
 

Tahle fotka vznikala zajímavě. Rozložila jsem karty na stůl, zahrála si klasický patience a když už to dál nešlo dál, zbytek karet jsem vložila Sunny do ruky. Mimochodem, tohle je další fotka, kterou mi nominovali.


Můj malý ďáblík dostal zpátky své roky a zatím mu zůstávájí, když už se mi podařilo je tam narvat. To byla fuška...

Jelikož jsem doma nic prošívaného neměla, vyráběla jsem kabelku. Celkem se povedla, i když úplně souměrná není.

Tady jsem byla lehce ztracená, tak jsem hledala inspiraci na netu a tohle je výsledek. Mimochodem, další nominovaná fotka a opět nic. Ale on i ten výběr do finálové pětky potěší.

Pro tohle téma jsem vyráběla lapač snů a taky polštář a deku do postýlky pro dívku snící své sladké sny.

Pro další téma jsem měla vymyšlenou kancelář, vyráběla jsem i psací stůl se šuplíkama. Nakonec z toho byl someliér a další nominace. Letos se mi opravdu dařilo... I když zatím bez vítězství...

Tohle bylo zatím moje nejnáročnější focení. Kupodivu jsem to měla vymyšleno celkem rychle, ale ne vždy jsou nápady realizovatelné. Chtělo to pár úprav a nakonec se zadařilo a Linette si vykračuje po stropě. Mimochodem, poznali jste známou kuchyňku pro panenky?

Tohle téma jsem měla vymyšlené hned. Zrovna kvetl černý bez, tak jsem toho využila. Akorát jsem ještě netušila, jak z těch kudrnatých vlasů budu ty kvítka těžko vybírat. Ale stálo to za to. Další nominace a tentokrát i první vítězství v téhle Challenge za celé tři roky. Byla jsem nadšená a chtěla bych poděkovat všem, kteří pro mě hlasovali, protože někteří z nich tento blog navštěvují. 
MOC DĚKUJI 💗

První uveřejněná fotka převlaseného Adama. Budu mu muset udělat fotky a článek, aby se ukázal, jaký je z něj krasavec (po téměř třech letech...).

Tahle fotka se mi moc líbí. Vznikala u starší dcery v pokojíčku, kde jsem v odrazu okna lovila sluneční paprsky. Opravdu výzva!

Tohle bylo taky pěkně blbé téma, u nás ročenky nemáme. Opět inspirace z netu, i když velmi volná. Ty korunky na hlavě jsou prstýnky 😉

Tohle téma mě bavilo. Retro panenka v retro stylu. A do sépie jsem to hodila čistě z toho důvodu, že auto je od Draculaury a ta růžová by byla jak pěst na oko. Panenka ještě čeká na představení. Nafoceno mám, ale fotky zpracované ještě nee.

Posledním tématem byl takový reparát, co se nám nepovedlo, nebo bylo inspirace víc a chceme udělat novou fotečku. Tak jsem si vybrala obligátní focení v bazénu, to mám fakt ráda. Navíc plameňáka jsem ještě nefotila a Reině ty žluté plavky taaak sluší...

A to je vše. Občas to byla opravdu výzva. Letos jsem i byla celkem úspěšná. Ale i když mě nevybrali, kolikrát jsem byla ráda, že jsem zvítězila sama nad sebou a něco vymyslela a nafotila. Tahle výzva je totiž hodně o kreativitě a s tou se já moc nekamarádím. Naštěstí jsem relativně minimalistka a stačí mi pár rekvizit. I když občas jsem se i překonala...
 

11 komentářů:

  1. Perfektně zpracovaná témata a fotky. Krása. Bohužel jsem se za celou tu dobu
    na Flickr nějak nedostala, škoda, mohla jsem ti dát také hlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺️ Tak třeba příště 😉 A třeba budu moct dát hlas já Tobě 🤫

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Já tuhle soutěž nesleduji, ale určitě bych Ti dala hlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ale kolikrát se do top5 dostanou takové fotky, že se hodně těžko vybírá... 😉

      Vymazat
  3. Lenka, tak sa teším, že si spracovala tretiu sériu A-Z Challenge. Teším sa, že všetky Tvoje súťažné fotky vidím pohromade. Tento ročník sa Ti vydaril, vidno, že si sa nielen fotograficky, ale i kreatívne veľmi posunula ďalej.😊
    Teší ma, že Ťa toľkokrát Leslie s Audrou vybrali do top 5-tky a nakoniec, že si konečne vyhrala s jednou fotkou i ty!!!
    Moji favoriti sú u Teba N - numbers, moderný instagramový štýl fotenia a celkový nápad je super.
    J - Jewelry Junkie, božská kráska a jej portrétovka.💕
    S - Something Sheer, tam sa mi páči, že si si našla jedinečnú ideu a mini lapač snov je rozkošný.
    T - Tool of the Trade, tak tam sme obe s mami padli na zadok, fakt úžasný a jedinečný nápad, tu som si vravela, že keď Ti to nevyberú do 5tky, tak je to nespravodlivé.😎
    U - Upside Down, tak táto fotka ma tiež dostala, vŕtalo mi totiž v hlavičke, ako si to urobila, nakoniec si však svoj know-how prezradila na Flickri😀
    V - Voluminious Hair, moja obľúbená kráska z Tvojej zbierky, s božskými vlasmi a dokonalá portrétovka bola na svete, bravó! Som rada, že si vyhrala.👍😍🥰 Viem, že ešte jedna zberateľka dala neskôr po Tebe podobne upravené vlasy, ale to nebolo to pravé "orechové"
    Y - Year Book, tak tam sa mi opäť páči, že si išla inou cestou a našla si super nápad na tému, ktorá v našich končinách nám nič nehovorí.😉A prezraď mi, z čoho si tie palety vyrábala? Ja som jedny pred 3 rokmi robila, ale rozpadli sa mi. Vlani som v obchode Tedi objavila stojany pod šálky v tvare paliet a odvtedy som zavrhla všetky handmade. Aké lepidlo používaš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už zase se červenám... Děkuji :-) Co se týče Numbers, tenhle úhel už jsem několikrát použila, je to vždycky taková příjemná změna. Já na ty sociální sítě moc nechodím, takže z nich nemám co čerpat... Mě překvapilo, kolikrát mě vybrali a musím přiznat, že mě často mrzelo, že to neklaplo. U sommeliéra jsem si to hodně přála. Ale nakonec to klaplo, byl to super pocit, ale to jistě znáš ;-)
      Je fakt, že některá témata byla celkem krizovka, nápad nula, pátrala jsem trochu na googlu a inspirovala se. I když zrovna vlasy mě napadly okamžitě, upside down taky a sommeliera jsem vybrala v momentě, kdy jsem se hrabala v miniaturách a v tom mě to trklo :-D
      Já jsem ty palety sháněla v obchodě, ale nezadařilo se, tak jsem musela vyrábět. Slepovala jsem všechno dřevěné herkulesem a drží to jak helvétská víra ;-) Ještě mám nějaký materiál, ale momentálně tvořím jiné věci, tak další palety nejsou na pořadu dne ;-)

      Vymazat
  4. Jsi šikulka, super nápady, skvělé zpracování a parádní fotky, ani se nedivím, že jsi byla tolikrát nominována, jen se kroutím hlavou, že jsi pokaždé nevyhrála. Skoro pokaždé nechápu, pro koho Ti lidé hlasují, kolikrát vyhraje tak děsná fotka, že to hlava nebere:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Však to někdy bylo o nervy, ale je fakt, že mě to bavilo. Stran toho vítězství, on vyhraje ten, kdo má buď mega super fotku, ale hodně je to o i počtu počtu kamarádů ;-) Samozřejmě super fotka kámoše nepotřebuje, ale takové já asi neumím...

      Vymazat
  5. Teda moc pěkné, klobouk dolů. Z těch starších fotek mě zaujalo C a D, na fotku holky v lupíncích květů se pamatuju, vždycky se mi líbila, a Lukasové nemají chybu. U G mě zaujal ten nábytek z palet, je fakt dobrý, pak se mi líbí třeba jak jsi se popasovala s ročenkou, L to je krásná stylová fotka no a T, sommeliér se moc povedl .... opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To víš, někdy není čas, nebo prostě okolnosti zrovna ideální, tak jsem si vypomohla ze začátku archivem, ale když ony ty fotky zrovna k tomu tématu pasovaly... ;-) U ročenky mě mrzí, že jsem ty stužky popsala zrovna modrou, vypadá to jak propiska a přitom je to třpytivé gelové pero... No ne vždy všechno vyjde dle představ. Na živo to vypadalo hezky a když už jsem zpracovala fotky a viděla výsledek, nějak jsem neměla náladu to přefocovat. Na sommeliéra jsem pyšná, ten se mi asi líbí nejvíc ;-)

      Vymazat