neděle 6. září 2020

Monogram ITBE Night Strike - Harriet

Konečně se ke mě dostala má první "monogramka", retro panenka od Integrity Toys. Tahle je z ITBE kolekce z roku 2014, konkrétně Night Strike LE300. Dlouho jsem nějakou zástupkyni této edice chtěla, ale ne jen tak nějakou. Jsem ráda, že se u nás zabydlela právě tahle. Tohle je snad nej monogramka vůbec.

 Její původní oblečení nemám a ani mě to nemrzí. Místo doho dostala náhradní šaty od Eugenie Modernist, botky od Poppy a kabelku jsem vyráběla já.

Tu její tvářičku prostě můžu, je úžasná.


Dostala jméno Harriet. Jako holka jsem ráda sledovala seriál Dempsey a Makepeaceová, tehdy ještě se slovenským dabingem. A právě onu šarmantní policistku mi tahle panenka připomíná, i když jí asi moc podobná není...






Já vím, že fotek je hodně, ale nějak jsem to nemohla zredukovat.

Ten pohled je jedinečný, takový nadřazený, je to prostě dáma.






Asi jste poznali, že kabelka je z klipu na dokumenty, takové té kancelářské sponky na hromadu papírů. Měla jsem totiž stříbrnou kabelku od Barbie Basics, ale někam se mi ztratila. A já pro tohle focení nutně stříbrnou kabelku potřebovala, tak jsem si ji musela vyrobit. Tohle je pokus číslo jedna, možná budu zkoušet i další.




14 komentářů:

  1. Krásná blondýnka, jméno Herriet se mi pro ni líbí. Připomíná mi herečku Kateřinu Brožovou.
    Obdivuji krásnou kabelku, jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nejsi první, kdo mi to s tou Brožovou říká, něco na tom bude 😉 S tou kabelkou to byla trochu bojovka, příště to musím vyladit líp 😉

      Vymazat
  2. Můj typ panenky to není,ale to je v pořádku,že každé z nás se líbí jiné.Krásné fotky a oblečení s kabelkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyhle retro panenky celkem ráda, ale doma mi stačí jedna. Ovšem nemít žádnou by mě mrzelo, jsem ráda, že jsem nějakou ubytovala ☺️ Jj, je fajn, že každému se líbí něco jiného, aspoň je pořád na co koukat. A oceňuji upřímnost 👍

      Vymazat
  3. Nechodia mi vôbec upozornenia na Tvoje články, hmm, skúsim odber s druhým mailom...🤔🤔
    Vráťme sa však k tejto kráske.👍😉 Ja si na ňu veľmi dobre pamätám, keď vyšla ako nová. Plno zberateliek na Flickri ju v tej dobe malo. Má na mňa troška tvrdší výraz tváre, ale ja som už na tie výrazy za tie roky, čo IT bábiky obdivujem už zvyknutá.😄 Asi by som ju neubytovala, ale retro čaro v sebe má. Páči sa mi maľba očí a odtieň vlasov. Outfit vystavený od Teba je oveľa lepší, jej pôvodné šaty nemusím.
    Kabelka z Tvojej dielničky je super😊💗, hej, poznám tieto "spinkové" kabelky už pár rokov, ale zatiaľ som k ich výrobe nikdy nedostala.🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné. Dneska jsem publikovala nový článek, tak jsem zvědavá, jestli upozornění přijde... Docela jsem se těšila na Tvůj koment u AZ Challenge a ono nic, neb nechodí avíza...
      Harriet je taková jiná, než moje ostatní panenky, jedna taková mi stačí, ale aspoň jednu jsem chtěla mít. Zajímavé je, že některé edice mi vůbec nic neříkají, ale Monogramky se mi celkem líbí ;-)
      Já jsem vyráběla první a mohlo to dopadnout lépe, ale i hůř :-D

      Vymazat
    2. Dala som si odznova odber. Tak som zvedavá, či to bude fungovať.🤔
      Napravím komentíky, posledný mesiac som viac mimo pc, všetko vybavujem cez mobil. Komentujem však vždy cez pc, tak preto. I svoj nový blog som zanedbala. Budem sa snažiť všetko dohnať.

      Vymazat
    3. Uvidíme, snad ano. Včera jsem publikovala nový článek, tak jsem zvědavá, jestli upozornění přišlo. Už jsem z toho taková rozladěná... Chvíli jsem i myslela, že s blogem seknu, když nikdo nechodí...
      Já zase počítač pouštím jen když dělám články na blog, komentuju většinou taky z mobilu...

      Vymazat
  4. Tohle je úžasná panenka, která má své veliké kouzlo. Já tam Kačenu teda naštěstí nevidím vůbec... Super jsi si oblékla a parádní fotečky. Jsem zvědavá, jestli mi budou chodit novinky, já z z gmailu a blogspotu už docela rostu:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji tam neviděla, dokud mi to někdo neřekl. Ale stejně se mi líbí ;-) Jsem ráda, že jsem jí dala ty šaty, fakt jí sluší ;-)
      No já jsem taky zvědavá, přijde mi, že furt nic moc...

      Vymazat
  5. Krásně něžná. Na druhé kouknutí něco z Makepeaceové má :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Akorát jí musím něco vymyslet s vlasama, aby tolik netrčely a přelívat ji nechci.

      Vymazat