čtvrtek 1. října 2020

Vanessa Perrin In Bloom - Verity

 

Mým posledním přírůstkem před bilancováním je tahle nádherná Vanessa Perrin In Bloom LE1060 z roku 2007. I když tentokrát nepřicestovala celá panenka, ale jen hlavička. Myslela jsem, že využiju volné tělíčko, které jsem měla doma, ale bylo moc tmavé. Nakonec dostala tělíčko od Damaris, která dostala to tmavší a moc se mi v něm líbí. U téhle krásky je sice trošku barevný rozdíl, ale není to tak hrozné.

Jakmile jsem začala fotit, na hlavě jí přistál motýlek. Bylo to takové milé, tak jsem udělala hned nějaké fotky. 

Tady ještě motýlek v detailu. Pak jsem udělala panence stín a motýlek letěl zase někam dál.

Mám ráda příběhy Agathy Christie. V cyklu Slečna Marplová v dílu Nemesis vystupuje postava jménem Verity. Je to hnědovlasá dívka, jejíž osud je vlastně hlavním cílem pátrání. Ale objevuje se tam jiná postava, kterou mi tahle Vanessa připomíná víc. Hraje ji stejná herečka, jako zmíněnou Verity, jen je blond a dost nalíčená. Nicméně jméno Verity mi utkvělo v paměti a pro tuhle krásku mi přišlo naprosto dokonalé.


Svetřík je od Blanky a kalhoty z dílny Jitacopi.

 











Tahle Vanessa se mi líbí už spoustu let. Proto když se objevila hlavička s původním účesem za super cenu, neváhala jsem ani vteřinu. Jsem ráda, že ji mám. Mám ráda její líčení a nevadí mi ani to, že kouká nahoru. Pro mě rozhodně jedna z nej panenek s touhle tváří.









Líbí se mi to výrazné líčení očí a třpytivé rty. Pro někoho to může být až moc divoké, ale mě právě tím připadá naprosto úžasná.

18 komentářů:

  1. Je opravdu nádherná. Nejvíc se mi líbí fotky s motýlem, takové se málokdy podaří. A obdivuji krásný svetřík od Blanky, s bílými kalhotami je hezký outfit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Musím přiznat, že v první chvíli mě napadlo panenku zastínit hned a nechat motýlka uletět, ale pak jsem se rozhodla ho nafotit a naopak jsem si dávala pozor, abych stín neudělala ;-) Svetřík je super a kalhoty taky. Když už to neumím stvořit, aspoň mám šikovné kamarádky :-)

      Vymazat
  2. Je to zajímavá hlavička a fotky s motýlem jsou super.

    OdpovědětVymazat
  3. Připomíná mi divy z 50. let ... tím účesem a líčením ... ale ty jsi jí hezky moderně oblékla v současném duchu, tak je z n taková moderní současná pin up girl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem právě ráda, že má ten původní účes, on jí totiž sluší víc, než rozpuštěné vlasy 😉 Jinak já to retro moc neumím nakombinovat, módě nerozumím, tak holka nafasovaly co mi přišlo pod ruku 😇

      Vymazat
  4. Verity je nesmierne krásna Vanesska, ja som zaťažená na Vanessy.🥰💕
    Jéj, tá fotka s motýľom je taká rozkošná a jedinečná. Skvele sa Ti vydarila.
    Spojenie dua Blanka a Jitka je tiež skvelá kombinácia.💗
    Tmavomodrá k jej blond vlasom pristane. Moja mama vraví, že blondínkam najviac pristanú odtiene modrej.
    Má krásne líčenie. Súhlasím, že vďaka vlasom zapadá jej "štýl" do prvej polovice 20.rokov.
    Super, ja nesmierne milujem Agathu Christie, videla som všetky filmové série/filmy viackrát. Poirota či Slečnu Marplovú. Samozrejme i film Nemesis.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí a tahle už x let, i když kouká nahoru. S tím motýlem to byla neskutečná náhoda, já ji jen využila a vznikly zajímavé fotky ;-)
      Jj, Blanka s Jitkou, to je sázka na jistotu :-)
      Jj, filmy jsem viděla taky všechny, až budu mít víc času, tak bych si je i přečetla, ale v současné době je pro mě dívání prostě jednodušší, navíc u toho můžu něco tvořit ;-)

      Vymazat
  5. Je to krásná Vanessa, to ještě byly opravdové fešky. Krásné fotky a motýlek je super. Jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mám občas stejný pocit, že už to není ono. Sice jsou stále nové a krásné panenky, ale ty staré mají prostě své kouzlo, možná i proto mi jich tolik přibylo. Když představí nějakou novou, jsem třeba chvíli paf, ale málokdy mi to vydrží...

      Vymazat
  6. Zajímavá Vanessa.Svetr jí sluší,pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna bábika a ten motýlik. Je dobré, že si sa rozhodla ho cvaknúť, je to naozaj krásne oživenie :-) Svetrík od Blanky a tieto nohavice od Jitky, dokonalá kombinácia. Tento strih nohavíc od Jitky som vždy obdivovala, lebo neviem ako ale robia IT neskutočne dlhé nohy, to som si už všimla na fotkách viacerých dievčat. Gratulujem k ďalšej staršej kráske.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No je fakt, že jsem si chvíli myslela, že ho zastíním hned a nechám ho uletět, ale nakonec jsem to neudělala a pak když odletěl, tak mi bylo i líto, že těch fotek nebylo víc ;-) Ono to bude asi tím střihem kalhot, ale tomu já moc nerozumím ;-) Ovšem je fakt, že holky v nich mají nohy až do nebe ;-)

      Vymazat
  8. Je moc zajímavá, evokuje ve mně 50.léta. S tím motýlkem se to teda povedlo - krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, však proto dostala jméno z filmu, který se v té době odehrává... taková okamžitá myšlenka ;-)

      Vymazat