neděle 4. října 2020

Před rokem a dnes 11


Před několika dny blog oslavil 11 let svého trvání, a tak je čas na další bilancování. Letos se mi povedlo ho zrealizovat dříve, než minule, tak aspoň nějaký posun k lepšímu. Tenhle rok byl opravdu přelomový, protože blog musel přestěhovat do nového umístění. Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří mi pomohli radou nebo technickou podporou, zejména Valentině. Blog jsem relativně vyladila a přišlo zklamání, protože návštěvnost byla minimální, dokonce nechodili ani skalní. Chtěla jsem s tím seknout. Pak jsem zjistila, že nefungují avíza na články, snad jsem to pořešila. Navíc i když publikuju fotky na flickru, tolik fotek jako na blog tam stejně nedám, takže snad mi to blogování ještě aspoň rok vydrží. A teď už k samotnému přehledu, co je u mě nového...


Začnu u Matella, kde je setrvalý stav. Jen Carnaval stále čeká na nové pohyblivé tělíčko, ideálně baculaté.


Tentokrát jsem do přehledu zahrnula i MH Operetu, která jediná mi zůstala. A jelikož je ve vitrínce s ostatníma panenkama, vyfotila jsem ji s Rose, aby nebyla na fotce pořád tak sama.


První skupinou od Integrity Toys jsou Dynamite Girls, i tady beze změn.

Ani u Poppy Parker není nic nového, holky jsou stále v šesti. Akorát Sunny jsem vrátila boční pohled.


Tohle je nová skupinka, panenky s tělem Monogram jsem dala zvlášť. Je velmi pravděpodobné, že přibývat nebudou, tak jsem je mohla k někomu přidat, ale přeci jen si nechávám zadní vrátka... A zároveň první letošní novinka, kterou je dáma vlevo.

 
 Drákulky jsou pořád jako trio. Tohle tělíčko mám ráda, mohla bych s ním mít i víc panenek. Tedy jedna ho ještě má, ale tu jsem nechala v její původní skupince, kam se hodí lépe.
 

A další změna, která je u původních NuFace, kde máme novou slečnu do party, konrétně nahoře uprostřed v šedém svetříku.

 
U nových NuFace, taky nějaké slečny přibyly. Tentokrát jsem jela na opálené vlně a obě holky mají u nás novou tvář, přibyly totiž dvě Nadjy, které jsou na fotce vlevo dole.

I v řadách Fashion Royalty jsou nějaké novinky. Nahoře uprostřed tmavá Isha, po které jsem hodně dlouho toužila, můj velký splněný sen. A ve spodní řadě je nová Luchia v modrém svetru a tmavá Vero v pruhovaných šatech. Uprostřed Kyori není nová, jen jsem jí částečně vrátila její původní vzhled.

 
Tohle je moje nejpočetnější skupinka, FR2. Nové jsou dvě blondýnky vlevo dole.


U Dynamite Boys žádné přírůstky, jen Adam dostal nové vlasy a Fabricio zpátky své růžky.


Ani u Hommes nic nového. Ani Antonio zatím své nové vlásky nemá, nestíhám. Mám tolik práce, tolik chutí a tak málo času...


A tady konečně všechny letošní noviny pohromadě. Konečně jsem ubytovala panenku s tváří Nadja, tedy rovnou dvě. Taky Ayumi a Vero, které obě mají první verzi tváře svého jména mi chyběly a jen jsem vyhlížela tu pravou. I Monogramka byla vytoužená, líbí se mi už hodně dlouho a konečně si k nám našla cestu. Blond Elise jsem taky ještě neměla a tuhle konkrétní Vanessu jsem taky dlouho vyhlížela. Ale samozřejmě nejvytouženější a dlouho nedosažitelnou je momentální královna mé sbírky, tmavá Isha nahoře uprostřed. Když to vezmu kolem a kolem, novinek je sice dost, ale většina z nich jsou panenky x let staré. 

Když bych to měla zhodnotit, asi jste zaznamenali, že oproti minulému roku nás opustily všechny BJD a obě Avantguards. Jelikož jsem začla trochu dělat nějaký nábytek a dekorace, usoudila jsem, že mi bohatě stačí jedno měřítko a tím je 1:6. Všechny velké panenky jsem poslala do nových domovů a i díky tomu je tolik novinek u těch menších.

Jsem zvědavá na další blogový rok. Snad se tady koncem září 2021 opět sejdeme u výročního bilancování.

20 komentářů:

  1. Gratuluji Ti k výročí blogu a držím palce, aby se vrátili skalní návštěvníci.
    Máš krásnou sbírku panenek. Těším se na další blogový rok s nimi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já doufám. Přeci jen si člověk chce trošku povykládat, podělit se o své pocity a to v jednom fakt nejde... Ale zrovna Ty jsi můj nejskalnější návštěvník, děkuji :-)

      Vymazat
  2. Krásná sbírka Leni, a nic si nedělej z toho, že ostatní nekomentují. Mě to taky nechodí. Musím si při každé návštěvě blogu projít nové články mých oblíbených a komentuji je později. Máš spoustu krásných přírůstků a je jedno, že jsou ze starších kolekcí. Naopak jsou vzácné, tak o to víc si jich vážíme. Díky za super prohlídku sbírky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ono to asi bude ještě nějakou chvíli trvat, než si to sedne. Já taky procházím blogy postupně i bez avíz, aby mi ni neuteklo ;-) Víš, i kdyby ty starší nebyly vzácné (a ty moje zrovna moc nejsou), tak pro mě mají většinou mnohem větší charisma, než nově vydané panenky. Sice se mi jich spousta líbí, ale zjišťuju, že mi nechybí a radši doplňuji ty starší ročníky ;-)

      Vymazat
  3. Máš krásnou sbírku a obzvlášť potěšila Operetta. Myslela jsem, že jsi dala na hraní všechny MH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Všechny ostatní MH jsem jim dala, ale Operetta byla dárek, takže ta jediná zůstala ve vitríně a na tu se holky nesmí ani podívat :-D

      Vymazat
  4. Páni, toto tak letí, a už další výročí :-o
    Máš krásnou sbírku. Isha je nádherná, chápu, že to byla tvoje vysněná panenka. Z tvých nových přírůstků by se mi líbíla Nadja. Šípková Růženka i tato tmavá se mi moc líbí - i když u Růženky bych dala přednost otevřeným očím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No utíká to, ale ono je to asi i tím, že poslední bilancování jsem dělala se zpožděním a bylo až na jaře ;-)
      U Růženky čím dál častěji uvažuji nad tím, že jí ty oči přeci jen otevřu, jen se musím někdy dokopat ;-)

      Vymazat
  5. Lenka, určite nekonči s blogovaním. Mne už chodia upozornenia na Tvoje články.😉😉 Wau, veru ten posledný rok veľmi utiekol. Kto by to bol povedal, že už má Tvoj blog 11 rokov. To je krásny vek!😎
    Ja som síce teraz blogovo neaktívna, ale chystám sa na silné blogové Vianoce, čo mi berie všetok voľný čas.

    Krásne sa Ti to rozrastá s úžasnými kúskami.🥰 Úplne Ťa viem pochopiť, že je praktickejšie sa venovať len jednej veľkosti. 1:6 je taká ideálna mierka. Pre ňu sa dá nájsť viac vhodných vecí pre fashion bábiky.🙂
    Z Tvojich tohtoročných prírastkov sa mi najviac páči vytúžená kráľovná Indie Isha, tmavá Nadja a blond Vanesska.
    Na záver chcem popriať Tvojmu blogu návrat stratených návštevníkov, rozšírenie s novými, plno tvorivých nápadov, krásnych prírastkov a najmä viac času pre celý tento krásny koníček.😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já nekončím. Jen mě to mrzelo, ale ono si to prostě asi musí sednout a bude to zase OK. Přeci jen to nové prostředí potřebuje nějaký čas. Na blogu všechno fungovalo, ale taky to běhalo x let, tedy když to zrovna běhalo ;-)
      Jj, jedno měřítko bohatě stačí a já ty velké ani neměla do čeho obléknout, tahle je to všechny cca stejné a člověk si může vybírat, až už z oblečení, doplňků nebo nábytku a dekorací.
      Děkuji za hezké přání, kéž se tak opravdu je ;-)

      Vymazat
  6. Gratuluji k výročí, Leni. Máš parádní sbírku a určitě bych si vybrala:-)
    S blogspotem trošku bojuji, ale za deštivých podzimních večerů se s ním hodlám poprat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Však já u Tebe taky, ale to dobře víš :-D Jen se per, taky to budu zkoušet ;-)

      Vymazat
  7. Gratuluji a jen tak dál.Miluji tento virtuální svět,je to nejlepší relax.Já jsem si už zvykla na svůj nový blog.Beru to tak,že lepší nějaký nežli žádný :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já ho mám taky ráda, proto tady furt straším :-D Já jsem si taky relativně zvykla, ale určité věci mě dokážou pořád vytočit, třeba když měním pořadí fotek a pak ten článek dát trochu dohromady je o nervy...

      Vymazat
  8. Nádherné prírastky aj celkovo zbierka. Pár by som ti hneď ukradla :-D Hlavne tú tmavú Verču, tá je fakt nádherná, tú raz budem musieť mať a ešte tú ryšavú Ishu.
    Áno, Peťke asi viacerí ďakujeme za pomoc s presunom blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ještě klika, že nevíš, kde bydlím, holky jsou v bezpečí ;-) Ta tmavá Vero je úžasná, ona působí tak mladě, má skvělou malbu. Jsem ráda, že se mi ji nakonec podařilo sehnat. Musím říct, že sis zrovna vybrala panenky, které se vyskytují opravdu málo...

      Vymazat
    2. :-D Áno, viem o tom, to je okrem financií tiež dôvod prečo ich nemám. Lebo jednoducho nie sú, ale čo má bývať v slenčnom meste, to bude :-)

      Vymazat
    3. Tmavá Vero byla za pakatel, ale nebyla k sehnání. Ono to není vždycky jen o penězích 😉 Ono to je jak říkám a Ty píšeš, když je panenka souzená... 👍😊

      Vymazat
  9. Gratuluju k výročí a pomohla jsem ráda, ale Ty sis poradila skvěle sama. Máš krásné přírůstky. S tím blogováním si to asi musí sednout, jednak změna blogu jednak situace v tomto bláznivém roce. I já se musím omluvit, blogy jsem teď poslední dobou jen prolítla, ale polepším se, slibuju. Moc by mi scházelo, kdybyste holky přestaly blogovat - alespoň na chvíli únik k panenkám je třeba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale stejně děkuju, bez Tebe by tenhle blog asi neexistoval... Je fakt, že mi blogger moc nevyhovuje, ale pomalu vychytávám mouchy, na nějaké eventuality jsem připravená už předem, zejména při psaní článku, to vůbec nechápu, co ten blogger vyvádí a proč mě nenechá psát hned pod fotku, háže mi tam odkazy, když chci udělat nový řádek, udělá mi ho někde úplně jinde atd. Prostě začátky byly hodně těžké, teď už se snažím předvídat...
      Já k panenkám utíkám pořád, i když zrovna třeba jen tvořením na ně. Ale kdo si hraje, tak nezlobí a u mě to platí :-D

      Vymazat