středa 14. října 2020

Barvy podzimu se Sam

 Nevím, jak u vás, ale tady celou noc lilo a foukal vítr. Jelikož máme okna ložnice na západ, na dnešek jsem se moc nevyspala. A když tak poslouchám, co se venku děje a vidím tu tmu, dostala jsem chuť si připomenout, že podzim je krásný a barevný a slunečný...
  
 Už ani nevím, jak jsou fotky staré, ale archívní jsou určitě. Na focení jsem si vybrala Sam, protože jí slušel svetřík od Blanky

Sam je jedna z panenek, u kterých lituju, že nemají původní účes. I když tentokrát to není moje práce, takhle jsem ji před lety koupila.



Tuhle kabelku jsem dostala od Jíti. Má dvě různé strany. Tu první jsem fotila s Vivienne.



Miluju listy opadavé azalky v podzimním hávu. Doufám, že letos se mi taky podaří udělat nějaké fotečky.


No není ten podzim úžasný?

13 komentářů:

  1. Udělala jsi mi krásnými, podzimními fotkami velkou radost. Sam je nádherná. Prosím, co to je za panenku? Líbí se mi její účes, panenku s mikádem bych brala. Moc jí to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší. To dnešní počasí je opravdu děsné, tak jsem ráda, že fotečky splnily účel a ukázaly i jinou tvář podzimu :-) Panenka je Darla Daley Simply Sympatico od Integrity Toys, je to vlastně panenka stejná jako známější Poppy Parker, tedy tělíčkem. Ale hlava je samozřejmě svá ;-)

      Vymazat
  2. Super fotečky, krásně zachytily podzimní atmosféru. Sam je moc zajímá. Už ani nevím, že jsem pletla takový svetřík, to jsem měla kapucové období:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Už se těším, až bude takový podzim venku, už aby zase vylezlo sluníčko 😊
      Neboj, já Ti to připomenu 😜

      Vymazat
  3. Moc pěkná podzimní procházka. Barvy podzimu mi schází, mám chuť vypadnout s panenkou a foťákem někam, kde jsou stromy a málo lidí, ale prší každý den. Sam je krásně podzimně oblečená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě taky. Mě by stačilo i fotit na zahradě, ale už týden nevylezlo slunko, takže zatím smůla. Ale třeba se ještě zadaří mě i Tobě ;-)

      Vymazat
  4. Krásne fotky. Sam je nádherná a tá kabelka je super. Pozrela som si aj fotky z druhej strany. Tu prší už niekoľký deň v rade, že to už ani nepočítam. Tuším minulú sobotu večer začalo, jeden deň nepršalo a vlastne aj dnes pršalo menej :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kabelka je taková zajímavá. Když jsem ji vuděla, tak mě hned napadlo, že je to pěkná divočina. Ale je fakt, že právě tím se mi moc líbí ;-) Tady sice už dva dny neprší, ale slunko se ukázalo sotva na pár minut, furt ocelově šedé nebe :-x

      Vymazat
  5. Teda holka jak ty to děláš? Zase krásná panenka a nááádherné fotky. Oblečení a doplňky jsou super.
    Dotaz: jak jsi to udělala že máš článek jenom s jednou fotkou? Ostatní fotky jsou schované?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím :-D Ale jsem ráda, že se Ti výsledek líbí ;-) S tou fotkou jsem to dělala i na starém blogu. Když píšu článek, po první vložené fotce dám v bloggeru ikonku s čárou "vložit zalomení odkazu" a pak se zobrazí jen ta jedna ;-)

      Vymazat
  6. Na Sam sa rada vždy pozriem💕, obzvlášť, keď si pomyslím koľko tmavých dní mala tohtoročná jeseň.
    Super jesenne naladené fotečky.😊 Sam má skvelý outfit. Blanka vytvorila štýlový svetrík a Jitka vyrábala voľakedy ozaj krásne kabelky. Páči sa mi, že si jej dala i ten čierny klobúčik.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, letos ten podzim byl hodně ve znamení nízké oblačnosti, vždycky když vykouklo sluníčko, úplně mě to nabilo, ale bohužel to bylo velmi málo. I když dneska zrovna svítí ;-)
      Jj, holky jsou skvělé. A černý klobouček dostala z ryze praktických důvodů, aby jí ty vlasy moc netrčely :-D

      Vymazat