úterý 20. října 2020

Adele Makeda High Brow

 
Před pár lety se u nás na chvilečku usídlila tahle krásná Adele Makeda High Brow LE400 z roku 2011. Bohužel z finančních důvodů jsem si ji nemohla nechat. Ale aspoň jsem si ji stihla na památku vyfotit. A třeba si k nám ještě někdy cestu najde...
 
 
Dostala šaty od Birthstone Barbie Topaz, barevně ladící kabelku a šperky. Udělala jsem z ní metalickou bohyni...
 
 

Byla krásná, ale mohla jsem si nechat jen jednu Adele a Destiny v tomhle souboji vyhrála. Tuhle jsem musela poslat dál, škoda. Podle mého jedna z nej Adele vůbec.



Fotky jsem využila na další tagovku na flickru, kdy tématem hry bylo setkání IT a Matella.





Já vím, že fotek je hodně, ale nějak se mi nedařilo je zredukovat.






Proletěla jako kometa a už je pryč, ale fotky zůstanou... A třeba se ještě někdy vrátí. Ale od té doby už jsem na ni ale neměla štěstí. Škoda, že nepřišla v příznivější dobu...

14 komentářů:

  1. Wow, ta je nádherná. Alespoň Ti jako vzpomínka zůstaly krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jj, fotky jsem si naštěstí stihla udělat 😊

      Vymazat
  2. Udělala jsi z ní takovou antickou bohyni. Celá se blyští ve sluníčku, dokonce i pleť na té poslední fotce jí krásně září. No tak doufám, že se Ti ji jednou podaří znovu získat. Taky se mi moc líbí, mám ráda ty její smyslně pootevřené rty, a tato je taková elegantní. Fotky jsem si moc užila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem ráda, že sis fotky užila. Já mám tvář Adele ráda, bohužel přišla v ne úplně ideální dobu. Byt to teď, tak určitě zůstane 😉

      Vymazat
  3. No tak ta je, moooc se mi líbí. Škoda že je fuč, ale snad se zase někdy zadaří. Opět nádherné fotky.
    Jo a oddělování čarou se mi v článku povedlo, moc díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se Ti to povedlo 👍
      Kdyby v té době nepřišla Destiny, tak by zůstala zcela určitě. Ale jak už jsem psala, ve srovnání s ní prostě neměla šanci...

      Vymazat
  4. Téhle tváři jsem na chuť nepřišla,ale tato konkrétní je hezká osobně se mi líbí víc než-li Destiny.Krásné fotky a šaty jí moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je fakt, že právě tahle byla pro mě původně něj Adele, ale Destiny se mi líbí víc a tahle tvář taky není moje top, takže momentálně mi jedna stačí. I když kdo ví... 😉

      Vymazat
  5. Táto Adele je oproti Destiny jemnejšia, ale predsa len Destiny je pre mňa výraznejšia a krajšia.😊 Urobila si jej krásne fotky. Tieto Mattel šaty mám veľmi rada.
    To chápem, že niekedy sa stávajú aj také veci, že bábiky idú do sveta iným majiteľkám.😐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je jemnější, možná proto jsem si vybrala tu červenou dračici :-D Já mám tyhle šaty taky moc ráda. Mám dvoje a za oboje vděčím Blance. A nejradši bych si nafackovala, že jsem jedny i s panenkou poslala dál. NO, to se prostě stává. Víš, já posílám dál minimum panenek, ale občas se to stane i u mě. Jsem ráda, že tuhle Adele jsem si aspoň nafotila ;-)

      Vymazat
  6. Když jsem uviděla ty fotky vybavila se mi Josephine Baker. Přeju ať si k Tobě zas cestu najde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě ani nenapadlo, protože IT má pro Josephinu Baker vlastní tvář, kterou bych jednou ráda měla ;-)

      Vymazat