úterý 27. října 2020

Adele Makeda Timeless - Keyara

 
 Konečně jsem ubytovala třetí verzi tváře Adele, přesněji Adele Makeda Timeless LE700 z roku 2015. Pamatuju si, když ji představili, jak jsem z ní byla taková nic moc nadšená. Byla pro mě divná, možná právě tím účesem. Ale nedávno jsem měla možnost ji vidět in natura a byla jsem naprosto unešená. Jsem ráda, že si k nám našla cestu.
 

 Na focení jsem jí oblékla svetřík od Blanky a kalhoty jsem výjimečně šila já. Dostala jméno Keyara.

Svetřík je prostě překrásný. Vybrala jsem ho z toho důvodu, že ladí s očními stíny Keyary a taky má barvu podobnou jejím původním šatům.

 
 Ten její účes je prostě úžasný. Na jedné straně vyholená hlava...


 ...ale při pohledu z druhé strany krásně kudrnaté vlasy.



 
Je super, že se mi rozšířily řady panenek s pihou, respektive znaménkem krásy. Až je jednou nafotím spolu, to bude pořádná tlupa.



Jsem ráda, že se mi podařilo nafotit podzimní listy ve vší té krásné barevnosti. Snad ještě nějaké podzimní fotky budou, až se listy ještě víc vybarví a třeba i vykoukne sluníčko.








Přeji všem krásné a prosluněné dny.

14 komentářů:

  1. To je nádherná panenka. Její účes bylo to první, co mě na ní zaujalo. Moc se mi líbí - řekla bych, že jí zjemňuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No vidíš, někdo by z ní mohl díky tomu účesu vyvozovat nějakou rebelku, ale ona je to vlastně hodná holka. Kor když jsem ji tak oblékla. Příště musím udělat nějaké rebelské focení ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. Snažila jsem se, když to slunko aspoň na chvíli vylezlo ;-)

      Vymazat
  3. Tak to je bomba, ta je nááádherná. Mě se líbí panenky co mají krátké vlasy. A svetřík jsi vybrala velice dobře, moc tvojí Keyary sluší. Fotky opět velice hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě se krátkovlasé taky líbí, však jich pár mám. Už se těším, až nafotím všechny své verze tváře Adele, shodou okolností jsou všechny krátkovlasé ;-) Svetřík jsem vybrala v návaznosti na její původní šaty, moc se mi v téhle modré barvičce líbí :-)

      Vymazat
  4. Zajímavá panenka,obdivuji tvé venkovní focení.Super oblečení a kalhoty jsou parádní,nebudeš nějaké kalhoty prodávat ;-) ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já doma nemám moc kde fotit, mám blbě okna, takže fotit venku je bohužel nutnost. Asi si budu muset pořídit nějaké fotostudio, abych mohla řádit i doma :-D Za kalhoty děkuji, ale prodávat se nechystám. Na to nemám čas...

      Vymazat
  5. Keyara je krásna čokoládová kočka. Veru jej účes je jedinečný a veľmi zaujímavý.🙂
    Bledomodrá farba k jej pleti krásne ladí, normálne sa čudujem, že práve takáto farbička krásne na jej tmavej pleti vyniká.😲
    Svetrík je nádherná práca Blanky, rifle z Tvojej dielničky sú tiež krásne.
    Gratulujem Ti k Tejto Adele.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná. Já jsem původně uvažovala o té Adele, co má Katka (ta kudrnatá), ale nakonec jsem zvolila tuhle, když jsem ji viděla ve skutečnosti, tak jsem ji nechtěla dát z ruky a vrátit majitelce, tak jsem si prostě musela koupit svou :-D Mě příjemně překvapilo, jak jí svetřík sluší, jsem ráda, že jsem se inspirovala původním outfitem, i když jen zlehka ;-) Děkuji :-)

      Vymazat
  6. Černá kráska. A svetřík k ní nádherně ladí.

    OdpovědětVymazat
  7. No je to taková moderní černá gazela 😃. Líbí se mi její krátké kudrny a topík jí moc sluší. Krásná holka 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to ona je. Je to fakt kočka :-) Zajímavé je, že všechny moje Adele jsou krátkovlasé, musím je nafotit spolu, až bude příležitost.

      Vymazat