sobota 31. října 2020

Dýňové svetříky

Letos jsem dostala chuť uštrikovat dýňové svetříky pro ni a pro něj. Jsem ráda, že se mi můj plán vydařil a naštěstí jsem zvládla udělat i pár fotek, protože pak se počasí zkazilo a bylo po žížalkách. Měla jsem jasnou vizi, že svetry budou vzájemně inverzní a i když jsem o nositelech svetříků neměla dlouho jasnou představu, nakonec jsem vybrala nejmladší generaci Dynamite Boys/Girls.


Svetříky předvádí Niall a Olivia. Tady zaměřeno na dámskou verzi...

... a zde na pánskou.


Když se dýně políbí...

Miluju krásně barevný a prosluněný podzim. 


Niall ještě zapózoval sám, Olivia už to nestihla, zalezlo slunko...




Olivia dostala na focení tématické náušnice

Tak který svetřík je váš favorit?

18 komentářů:

  1. Svetry jsou krásné a pánovi velmi sluší. V dámské verzi by se mi asi líbila víc nějaká tmavovlasá běloška. Fotky se ti také povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je fakt, že u něj jsem měla jasno hned. Jenže já mám dvě dynamitky zrz a tři tmavé a tahle mi přišla k tomu asi nej. Ale příště může být změna 😉

      Vymazat
  2. Oba svetříky se mi moc líbí, pánský má hezký úsměv.
    Prosím Tě, máš popis na svetříky? Vzadu jsou po celé délce na zapínání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A jak myslíš popis? Dýně jsou z netu nějaké obrázky a tentokrát jsem nevyplétala, jsou vyšité pletařským stehem. Zkoušela jsem ho poprvé, tak to není ideální, ale jde to 😉 Vzadu jsou zapínací asi do třetiny, pak jsou dopletené v kruhu. 😊

      Vymazat
    2. Myslela jsem návod na pletení svetříků. Asi pleteš od oka, viď. Já bych ta dýně také vyšila, vyplétané vzory neumím.

      Vymazat
    3. Od oka ani ne. Jedu v podstatě podle návodu od Jitky, který si upravují dle potřeby. Návod zde: https://jitacopi.blogspot.com/2012/02/navod-na-svetr-v-jednom-kuse.html?m=1

      Vymazat
  3. A zapomněla jsem pochválit krásné fotky. -)

    OdpovědětVymazat
  4. Když se dýně políbí :-D :-D Je těžké vybrat hezčí, jsou parádní. A fotky taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě to při focení ani nepřišlo, ale když jsem fotky zpracovávala, tak na mě dýně působily líbacícím se dojmem ;-)

      Vymazat
  5. Svetříky jsou parádní, moc se Ti povedly! Fotečky jsem si užila, u nás momentálně focení venku nehrozí, leda bych chtěla nafotit zápasy v bahně:-( Bylo mi jasné, že Halloweenské tvoření určitě nestihnu, ale makám na vánočním, tak to snad klapne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. U nás je taky venku rybník a i když jsem fotila, tak bylo mokro, však jsem přišla dom jak vodník a to jsem jenom chodila po trávě. Těším se na vánoční tvoření z Tvé dílny. Já vím, že je to až za dlouho, ale Vánoce zase nějak nestíhám já :-D

      Vymazat
  6. Svetříky se povedly. Mě se tedy víc líbí ten oranžový holčičí, ale doplňuje skvěle s klučičí verzí. Modelové byli dobře zvoleni, oběma to pěkně podzimně sluší hlavně na tom krásně barevném podzimním pozadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já se furt nemůžu rozhodnout, který se mi líbí víc, každý má něco. Jsem ráda, že jsem se do nich pustila, protože o tom přemýšlím už několik let a furt nic.
      Barevné zimní pozadí jsou borůvkové keře, které se na podzim naproto úžasně vybarvují a navíc ty listy mají i celkem adekvátní velikost ;-)

      Vymazat
  7. Na okomentovanie tohto článku sa chystám asi už 3x, teraz sa mi to už konečne vydarí.🙄
    Veľmi, ale veľmi sa mi páči tento Tvoj nápad s tekvicovými svetríkmi, je vynikajúci. 👌😍Je ťažké vybrať, ktorý sa mi páči viac, o chlp ten mužský. Tento párik je sympatický a milý. Ďakujem za krásne a pozitívne jesenné fotky. Si šikuľka, že si na tieto svetríky nakoniec odhodlala.👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si s tím nápadem už pár let pohrávala, letos došlo i na realizaci. Mě se asi taky víc líbí ten pánský, jsem ráda, že jsem se konečně pustila i do svetříků pro kluky, i když mám upletené zatím jen dva... ;-)

      Vymazat