neděle 8. listopadu 2020

Declan Wake Cinematic - Dante


Konečně jsem získala svého vysněného Declana, přesněji řečeno je to Declan Wake LE600 ze Cinematic Convention z roku 2015. Po téhle tváři jsem koukala už dlouho, dokonce mi jeden na chvíli přicestoval, ale nebyl to ON, tak šel o dům dál.


Na uvítanou dostal podzimní svetřík. Vlastně je to první svetr, který jsem pletla pro kluky. Díky za návod, Leni. Kalhoty jsem kdysi dávno šila já.

Dostal jméno Dante. Miluju ten jeho nos. A tenhle má i takový záludný kukuč.


Tady ten jeho nos obzvlášť vynikne. Když Declan před lety vyšel poprvé, byla jsem zděšená, co je to za zjev. Ale nakonec jsem jeho kouzlu naprosto propadla.


 Většina chlapíků od IT poslední dobou vypadá poněkud zženštile, ale u Danteho ten pocit nemám.






Tak a z chlapíků je to na dlouhou dobu poslední přírůstek, protože koho jsem chtěla, toho už mám.

14 komentářů:

  1. :) zamálo Lenka, krásne farby svetríka. Pozerala som tvoje prírastky, riadna partička :) Harriet je pre mňa top, naozaj je zaujímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc jsi mi pomohla 👍 To víš, prodala jsem všechny velké a za utržené penízky výhodně nakoupila malé a mám z nich velkou radost 😊

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Škoda, že jsem ho neodchytla u Tebe, mohla jsem ho mít už dávno 😉

      Vymazat
  3. Declan je krásný chlapík, moc Ti k němu gratuluji. Upletla jsi mu parádní svetr, krásné barvy a padne mu jak ulitý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Možná je ten svetr trochu těsnější, ale na prvotinu jsem spokojená 😊

      Vymazat
  4. Takový chlapský svetr bych taky měla tomu svýmu jednomu klukovi uplést :-? Dante mu padne jako ulitý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě je jasné, že to zvládneš levou zadní. Já se k tomu odhodlávala roky... Ale asi jim ještě něco uštrikuju 😉

      Vymazat
  5. Gratuluju k přírůstku. Declanové bývají povedení, mně se líbí, ten kterého máš, i ten, který odešel :-). Svetr je taky moc prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem z něj fakt nadšená, konečně u nás bydlí. Když si vzpomenu, jak se poprvé tenhle nosáč objevil a já byla zděšená, chce se mi smát. Je to opravdu velmi charismatická tvář. Jen kdyby teď chlapům přestali malovat řasy...

      Vymazat
  6. Tento Declan sa mi vždy páčil, je pre mňa omnoho lepší ako ten, ktorého má Katka.
    Pre mňa má výraz takého záporáka, tak by som ho zaradila do nejakého príbehu.😃
    Skvelý sveter, krásnych jesenných farbách. Vydaril sa Ti.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On mě úplně fascinuje, jsem z něj naprosto hotová, okamžitě si vyšvihnul do mé topky chlapců... No, svou roli už má, docela zajímavé, ale publikovat asi nebudu. Spíš si to nechám ve své hlavě a fantazii ;-)

      Vymazat