sobota 21. listopadu 2020

Posea Reef

Posea je poslední Monster High, kterou budu na blogu představovat. Mladší dcera sice dostala Treesu, ale tu se mi nepodařilo nafotit a teď už by to byl poněkud tristní pohled. Přeci jen ji dcerka dostala na hraní a ten účel byl splněn. Ale zpět k Posee, kterou dostala starší dcera před pár lety.


Posea se objevila ve filmu Great Scarrier Reef, kde dělala průvodkyni Lagooně a jejím ghúlmoškám. Jelikož je to mořská příšerka, nohy u ní nehledejte, spíš chapadla...


Samozřejmostí jsou ruce s plovacíma blánama.


Má krásné promelírované vlasy, vodní víla jak vyšitá.

 

 
Ozdoby, které má propletené v řasách, ve tmě svítí.


Náušnice s opakujícím se motivem korálů a naprosto dokonalé ouško.

 
Pár informací z deníčku, který měla tahle příšerka u sebe.

 



Vidíte to mořské dno bujně porostlé vegetací?



A tímto se s vámi MH u mě na blogu loučí...

12 komentářů:

  1. Krásné loučení se zajímavou panenkou.
    Taky mám pár MH, ale článek jsem s holkama ještě nedělala.
    Fotky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě vlastně zůstala ta jediná Operetta, kterou jsem dostala od manžela, ostatní jsem přesunula k dětem 😉
      Tak třeba ještě nějaký článek s nima vytvoříš 😊

      Vymazat
  2. Je to krásná monsterka. Jsem ráda, že se tu objevila tato panenka. Tvým dcerám už musí být kolem 15 let, nebo se mýlím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je fakt krásná, Káťa si ji tenkrát moc přála k narozeninám 😉 Patnáct sice ještě ne, ale letí to, té starší je dvanáct a mladší devět...😱

      Vymazat
  3. Tuhle monsterku vidím poprvé, je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona už má pár let, ale myslím, že se hodně povedla 😊

      Vymazat
  4. Monsterky sa na trhu objavili pred 10 rokmi. Ten čas rýchlo letí.😕 Poseu ani nepoznám, tieto novšie charaktery som už veľmi nevnímala. Tie dve nové zberateľské, čo teraz vyšli už nie sú to "pravé orechové". Monsterkami sa trh presýtil a povedali už všetko, čo mali.🙂 Krásne fotky.☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím,jestli a jaké vycházejí, holky už z nich vyrostly a mě stačí ta Operetta. Tyhle fotky s Poseou jsou staré asi čtyři roky a od té doby to jde v podstatě mimo nás... 😉

      Vymazat
  5. Je krásna. Na tieto z útesu si ešte pamätám, keď boli v obchodoch, aj keď neviem, či zrovna táto nestraší aj u nás v Dráčiku ešte. Musím sa nabudúce lepšie pozrieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, že ji ještě mají, bylo jí všude plno. Ale je to škoda, že se neprodala, ona je fakt hodně povedená :-)

      Vymazat
  6. MH mám jenom pár, hlavně kočičích. Tahle mořská je moc povedená, líbí se mi korály a chapadýlka. Ale nejvíc mě dostal deníček - jsem ghúlka, která pluje s davem, to nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám deníčky ráda, jsou tam super hlášky. I proto je vždycky fotím, když je má panenka u sebe ;-) Mě se moc líbí kočičí dvojčata, ale ty u nás nikdy nebydlely a taky ta bílá kočička. Nicméně my musíme vystačit s černou a myslím, že je to tak akorát ;-)

      Vymazat