středa 17. března 2021

Vanessa Perrin Color Therapy - Maura

Mým druhým vánočním panenkovským dárkem byla tahle nádherná Vanessa Perrin Color Therapy LE1000 z roku 2008. Ona se mi vždycky moc líbila i z fotek, ale když jsem v létě měla možnost ji vidět naživo, rozhodla jsem se po ní pokukovat. A jakmile se objevila za hodně dobrou cenu, okamžitě bylo jasné, že mi bude naježena, i když čekala cca od října.

Přišla v původním oblečení a špercích, chyběly jen botičky a kabelka, což na jednu stranu bylo škoda, protože byly v krásně růžové. Ale za tu cenu se obvykle neprodává ani nahatá, tak si nestěžuji.

Šaty opět dokonale propracované. Nejdřív jsem si myslela, že je ten výstřih ušitý křivě, ale záhy jsem zjistila, že je to záměr. A ty vyšívaný ramena a sametový proužek v pase... ať žijí detaily.

 
Náhrdelník a náušnice jsou úplně jiné, než jsem zatím od IT měla.
 
A ještě detail náramku.

Fascinuje mě, jak je barevně vyladěná. Je hodně výrazná, ale to vůbec není na škodu.


Stala se hlavou rodiny se třemi dětmi...

 


Příště ještě poslední vánoční dárek a tuhle kapitolu můžu zase na rok uzavřít.

11 komentářů:

  1. Dokonalá a očarujúca Vanessa.😍💖 Páči sa mi celá od hlavy až po päty. Mám rada výrazné typy bábik. Tie hrdzavo-ohnivé vlasy a zelené očné tiene sú dokonalá kombinácia. Šaty sú skvost, veru, nech žijú detaily! Šperky sú veľmi zaujímavo vytvorené.
    Gratulujem Ti ku krásnemu vianočnému darčeku.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No já když jsem ji viděla v reálu, tak jsem zůstala úplně paf, nečekala jsem, že se mi bude až tak moc líbit. Kolikrát se mi panenka na fotkách líbí a v reálu to pak bývá i trošku jinak, ale tahle byla v reálu naprosto úchvatná a jestli jsem předtím váhala, poté bylo hodně rychle jasno :-D

      Vymazat
  2. Wau,já mám slabost pro tvář Vanessa a tahle se mi moc líbí.Má krásné šaty a šperky jsou originální.Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale dlouho se mi vyhýbala. A najednou mám tuhle původní verzi Vanessy 3x 😇 Ty šperky jsou super, takové atypické 😉

      Vymazat
  3. Tá je úžasná. Naozaj krásne výrazná. Mám pocit, že u IT to tiež bolo predtým, že boli také ikonické bábiky. Tie posledné mi prídu až na výnimky dosť podobné. Krásne, ale nie také, že by som si ich zapamätala, teda až na červenovlasú Verču, tá je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Výrazná opravdu je, naprosto dokonalá 😉 Taky mi poslední dobou čím dál víc přijde, že dřív ty panenky měly větší kouzlo. Však taky mi přijde, že poslední dobou doplňuji právě ty starší... 😉

      Vymazat
  4. Je opravdu krásná, připomíná vílu s těma kočičíma očima a zeleným laděním. Měděné vlasy k tomu. I její šaty a šperky jsou krásné a hezky to k sobě všechno ladí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na ní líbí právě to výrazné líčení na světlé pleti, má obrovské charisma a toho já si u panenek cením ;-) Máš pravdu, je parádně vyladěná :-)

      Vymazat
  5. Tak to je doopravdy moc krásná Vanessa. Tuto jsem ještě neviděla, není to tuctový kus. Prosím mohu si ukradnout fotku s náhrdelníkem? Je moc krásný, určitě ho nebudu dělat, ale jako inspiraci bych ho mohla použít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ona je z roku 2008, takže už se moc často nepotká, lidi si samozřejmě kupují nové a nové kousky. Já blázen kupuju ty staré, protože zjišťuju, že jsou pro mě vzhledově mnohem atraktivnější ;-)
      Určitě si ukradni pro své potřeby co chceš a kdybys chtěla stejný náhrdelník dělat, držím pěsti, aby se podařil. Případně můžu nafotit i detailněji sundaný z krku ;-)

      Vymazat