pátek 2. dubna 2021

Kyori Sato Quicksilver - Kyori

Posledním letošním dárkem do Ježíška byla tahle nádherná dáma. Doma byla vlastně ze všech dárků nejdřív a čekala na své vybalení už od října. Je to Kyori Sato Quicksilver z Glamorous Collection LE1200 z roku 2008. Tahle kolekce byla celá hodně povedená a doma bych uvítala klidně všechny. Každopádně po téhle Kyori jsem toužila dlouho, tak jsem ráda, že se u nás konečně ukázala a dokonce i v původním oblečení.

 
A tady v celé své kráse. Jen mě mrzí, že neměla ve výbavě i původní hranatý náramek. Ale i bez něj jsem ráda, že se mi ji podařilo sehnat za velmi slušnou cenu.
 
 
Oblečko je zajímavé, ale vyloženě bych ho nepotřebovala a panenku uvítala i nahatou. Nicméně každé oblečení je lepší, než žádné.
 
 
Když jsem panenku objednávala, nevšimla jsem si, že má každé oko jinak velké. Takže po rozbalení jsem vytáhla barvičky a snažila jsem se rozdíl eliminovat, což se mi celkem povedlo, jsem spokojená. Fotku v původním stavu nemám, ale rozdíl byl opravdu velký.

Botky jsou super. Moc se mi líbí, jen doufám, že se nezačnou brzy rozpadat, přeci jen už mají svůj věk...

Stříbrné nehtíky na prstíkách už jsou jen třešnička na dortu.



Jsem ráda, že má i své původní vlnky. Vlastně přicestovala ještě se síťkou na vlasech.





Je úžasná, ten její kukuč prostě nemá chybu. Každý den ve vitrínce k ní můj pohled zabloudí, prostě mi to nedá, jestli se dívá pořád stejně povýšeně. Je to prostě ještě "stará dobrá feška".

18 komentářů:

  1. Gratuluji.Zajímavá panenka.Oblečení se mi náhodou líbí,já mám tento set jen ve zlatém a používám často vršek,ten top a paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ona celá tahle metalická kolekce byla skvělá, hklidne bych ubytovala všechny 😉 Abych pravdu přiznala, já jsem Kaori od Vánoc ještě nepřevlíkla, pořád se mi tu stříbřitě třpytí 😊

      Vymazat
  2. Kyori je krásná, gratuluji k dalšímu přírůstku do sbírky.

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásna trblietavá bohyňa.☺️
    Blond Kyori, super úlovok sa Ježiškovi podaril.😀 Páči sa mi od líčenia až po účes či topánky. Tie nechtíky ma dostali, môžem jej len závidieť, ja také nemám.😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty nehtíky hned zaujaly. Celá je prostě stříbrná... Zajímalo by mě, jestli i ostatní dámy z téhle kolekce mají vyladěné nehty s příslušným kovem, ale asi ano 😊

      Vymazat
  4. Gratuluji, moc pěkný dárek. Kyori vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Sice obecně to není zrovna moje nejoblíbenější tvář, ale po téhle jsem koukala opravdu dlouho 😉

      Vymazat
  5. Je moc hezká. Má takovou milou jemnou tvářičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kupodivu má, i když na pro u se tváří jako pěkná potvora 😂

      Vymazat
  6. Tá je prekrásna, tie vlasy sú úžasné <3 Oblečenie nie je úplne moja šálka kávy, ale topánky, náramok a manikúra sú úžasné.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji. Mě ty její vlasy fascinují, snad ten účes vydrží... Ty lokýnky jsou takové koketní, není to jen obyčejný culík 😉 No a botky jsou super a zatím drží... 👍

    OdpovědětVymazat
  8. ´Vidíš a já myslela, že to jsou její původní fotky. Na oku to je dost vidět. Ale nevadí, úprava se povedla. Je to pěkná nesehnatelná penenka. Gratuluji. Když budou boty povolovat, slep sekundáčem ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř tomu, že oproti původnímu stavu jen teď ten rozdíl nepatrný. Ono to možná na těch fotkách vyzní víc, protože jsou zvětšené, ale ve vitríně by sis ani nevšimla, kdybych Ti to neřekla 😉 Já nemyslela, že by boty povolil, to už jsem samozřejmě nějaké lepidla. Ale spíš aby se nesloupala ta koženka, taky už se mi to stalo... 🙄

      Vymazat
  9. Gratuluju, krásná jemná blondýnka. Můžu se zeptat, čím přemalováváš? Vypadá to profi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já mám všechno od liquitex, ať už akrylky nebo laky. Ale nenech se mýlit, já jsem jí v podstatě jen spodní linkou dorovnala velikost očí, jinak je malba původní ;-)

      Vymazat
  10. Je krásná, má nádherné oči. Mám ráda Kyori, já mám dokonce dvě. Klidně bych uvítala ještě jednu. Mají takový zvláštní úhel pohledu (jako že nekoukají přímo rovně, ale tak trochu zespoda). Nebo se mi to jenom zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem si celé roky vystačila s jednou a najednou mám taky čtyři :-D Musím říct, že je jich jen pár, kterým jsem nepřišla na chuť a i když to není moje top tvář, klidně bych ubytovala i další ;-)

      Vymazat