neděle 11. dubna 2021

Twin Time

Před několika lety k nám přijela na návštěvu Jitka a společně přijela s ní i Ginger, která navštívila svoje dvojče, Linette. Holky se usadily na lavičku v přírodě a hned se daly do řeči.

Jítina Ginger si oblékla nový pletený topík k té krásné černé sukni, ve které přijela.

A Linette si půjčila šaty od Alyx.




Byly rády, že se konečně potkaly. Mám tahle setkání moc ráda.




Když to konečně dodebatovaly, byl čas se rozloučit.
 
 Sice bydlí každá jinde, ale spolu jim to sluší nejvíc...

17 komentářů:

  1. Krásné fotky a moc jim to sluší. Ten topík je parádní :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Topík jsem před pár lety pletla, Jičína Ginger ho dostala jako dárek 😉

      Vymazat
  2. Krásné fotografie, oběma to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Možná by někdo mohl říct, že jim ta červená nesedí, ale mě se to líbí 🙂

      Vymazat
  3. Obě krásné. Je fajn, že máte stejné panenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je fakt, že u některých jsme se shodly 😉

      Vymazat
  4. Už jsem u tebe dlouho nebyla, tak honem musím nějaké komentáře. Holky jsou náádherný, svetřík opět parádní a fotky krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to víc mě těší, že jsi zavítala :-) Já jsem zjistila, že si občas musím blogy projít, protože ne všechny upozornění mi přijdou a pak jen zírám, co všechno mi uteklo... :-x

      Vymazat
  5. Teď jsem si uvědomila že mám jednu Silkstone - zrzavou. Pořád nevím jakou barvu šatiček jí mám uplést. Sice přemýšlím o zelené, ale mohla bych zkusit nějakou jemnou červenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě říkala, že člověk má tendence ty zrzky dávat do zelené a přitom jim sluší spousta barviček, které by mě ani nenapadly. I když zrovna teď ji mám oblečenou taky v zelené :-D

      Vymazat
  6. To sú krásne spomienky na zberateľské stretnutie.🥰 Aj som si hovorila, keď som videla fotku na Flickri, že odkiaľ máš dvojičky. Čierno-červená kombinácia je super. Aj fotky z Tvojej záhradky.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to už je minimálně pět let zpátky, jsem ostuda, že zveřejňuji až teď :-x Tu růžičku mám pořád, ten keř mi částečně zdechl, tak jsem ho přesadila a uvidíme, třeba se chytne ;-)

      Vymazat