neděle 25. dubna 2021

Adele Makeda Faces of Adele - Khianna


Před týdnem v pondělí jsem měla narozeniny. Po měsíci čekání jsem konečně mohla spatřit krásku, která na mě už nějakou dobu čekala doma v krabici. Byla to Adele Makeda The Faces Of Adele verze tváře 3.0 z roku 2017. Z tohoto setu u nás bydlí už Zuri, poslední zástupkyně v plánu není.

Přicestovala v oblečku od barbie Look City Chic, který jí moc sluší. Náušnice ani jiné šperky jsem jí na focení nedávala, i když náramek by to asi sneslo. Tak třeba příště...

Moje cesta k téhle krásce byla dlouhá. Nejdřív jsem z celého setu viděla jen ji, ale nějak mě to přešlo a víc mě fascinovala právě Zuri. Jenže jak čas postupoval, přeci jen jsem se v myšlenkách začala vracet k téhle kudrnaté dámě. A nakonec se mi ji shodou šťastných náhod nedávno podařilo získat.

Fascinují mě její zelené oči a taky dvoubarevné rty, horní je růžovější a spodní je červený. Pojmenovala jsem ji Khianna. 

Jelikož je jaro a kvítka a stromy pomalu začínají rozkvétat, vymetla jsem s ní při focení půl zahrady. Ale letos je to bídné, všechno má nějaké zpoždění.


I když je to Adele, nemá klasické FR2 tělo, ale nové NuFace. Je to prostě mladice...
 
 
Miluju narcisky. Letos jsem od manžela dostala tyhle plnokvěté. Snad mi příští rok taky vykvetou...




Já ty tmavé holky prostě můžu. A řekla bych, že jich už mám docela dost. Ale je to dost?

13 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám. Panenka je nádherná a narozeninového dárku pro tebe hodna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Radost mi udělala velikou, tak asi ano 😉

      Vymazat
  2. Aj ja prajem dodatočne všetko najlepšie k narodeninám, nech sa Ti v živote len darí.😊💐🌹🎂🍾🎁
    Táto Adele je absolútne božská, pre mňa bola z tej trojice hláv jasná favoritka.🥰💚💝 Tie jej zelené oči sú ozaj prekrásne.😊 Ja mám kučery veľmi rada. Čuduj sa svete ako jej tento outfit od Look Millie sedí.😮 Oveľa viac ako pôvodnej blondínke. Musím ho vyskúšať na nejakej Mattel černoške, zatiaľ ho u mňa nosili len belošky.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Pro mě nejdřív taky, pak ne a teď mám holky tak asi stejně 😉 Jj, zelené oči a kudrny jí rozhodně svědčí 😇
    Oblečení určitě vyzkoušej na nějaké tmavé krásce. Přeci jen mi ta kůže a leopardí vzor k tmavé pleti patří víc, než k blondýně 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná panenka i to oblečení ji moc sluší. Dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherná. Už nějakou dobu na ni narážím a moc se mi líbí. Hlavně její vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ty kudrliny jsou dost nepraktické, za všechno se zachytí. Ale vypadají skvěle. Já už mám kudrnaté holky tři a mohla bych klidně další 😉

      Vymazat
  6. Se zpožděním přeji vše nejlepší k narozeninám.Hlavně štěstí,zdraví a spoustu dalších panenek.Gratuluji k této kočce,je úchvatná.Líbí se mi ty zelené oči.Oblékla jsi jí hezky,moc jí to sluší.Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Na oblečení nemám žádnou zásluhu, panenka pricestovala v něm a mě se k ní skvělé hodilo 😉

      Vymazat
  7. I já opožděně přeju všechno nejlepší. Khianna má nádherné háro a ta kombinace se zelenýma očima je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dlouho jsem si přála Adele s touhle verzí tváře a najednou mám dvě a zrovna takové krasavice ❤️😉

      Vymazat