sobota 15. května 2021

Eugenia Perrin-Frost Reigning Grace - Gwen

Asi jsem byla strašně hodná, protože nedávno jsem dostala od Blanky krásnou panenku. Sice je na starém FR těle, které má trošku jiný odstín a musela jsem si ji převlasit (tedy nemusela, ale nedalo mi to), ale darovanému koňovi na zuba nehleď. Teď to možná vyznělo blbě, ale jsem za tuhle krásku opravdu vděčná. Původně je to Eugenia Perrin Frost Reigning Grace LE1235 z roku 2015. Ke mě přišla ostříhaná a jak už jsem psala, přetělená. A jelikož je holka bleďoučká, zrecyklovala jsem jméno Gwen, které mi k ní skvěle pasuje.

Svetřík dostala od Blanky, legíny a kabelka jsou od Jitky.

Kabelka je skvělá, vůbec nechápu, jak ji Jitka šila. Jako obvykle odvedla dokonalou práci. Já vím, že poslední dobou frčí pro panenky značkové kabelky, ale ani já takové nenosím. Značkám nerozumím, nezakládám si na nich, takže moje holky taky mají "no name" výrobky a jsou spokojené.

Svetřík je krásný, teploučký, chlupatý... myslím, že v něm Gwen ani nebyla zima.



Moje druhá panenka s tváří Eugenia ve sbírce. První je Adriana a teď právě Gwen. Ta má stejný styl malby jako jedna z nejikoničtějších Eugenií vůbec: Diamond Society.







Je vidět, že jsem holku vlasila za umělého osvětlení, je docela pruhovaná. Mám pocit, že ji časem převlasím znovu, ale momentálně ji takhle chvíli nechám.




 Přiznávám, že v tomhle outfitu ji mám ve vitrínce ještě teď, moc se mi v něm líbí. Blani, ještě jednou moc děkuji za tuhle krasavici.
 
A závěrem můj věrný společník.

12 komentářů:

  1. Gwen je nádherná, moc Ti k ní gratuluji. Líbí se mi jak jsi ji navlasila, já bych ji tak nechala. Svetřík od Blanky je takový ňuňací, moc pěkný. A líbí se mi i kabelka, je krásně vypracovaná a k outfitu se hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já to ještě promyslím. Mě ty pruhy moc nesedí 🤔. Holky jsou šikovné tvořilky. Jsem ráda, že mě zásobují... 😇

      Vymazat
  2. Gratuluji,je úžasná.Vlasy se mi líbí i s tím melírkem.Vypadá to dobře.A kabelky možná frčí značkové,ale nic proti neznačkovým,když je hezká,proč ne?!Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já mám kabelku jen jednu, nejsem žádný módní guru. U nás rozhodně mají panenky větší výběr 😂

      Vymazat
  3. Gratuluji k nové panence vypadá úžasně. Oblečení i kabelka ji moc sluší:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Poslední dobou jsem si nějak oblíbila růžovou barvu 😉

      Vymazat
  4. Gwen je super kočka💗, Blanka je veľmi báječná osôbka🥰, takže vie s čím Ti urobiť radosť. Mne sa tiež tie melírky vo vlasoch páčia, ale chápem, že máš možno ešte iné kreatívne predstavy. Outfit je super, krásny teplučký bledoružový svetrík. Taký by som brala i vo svojej veľkosti.😊 A kabelka je tiež super, nič si z toho nerob, ani moje kočky nemajú značkové kabelky. Raz som len provizórne vytvorila jednu typu "Chanel".😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě jsou ty melirky asi moc, ale zatím nemám vlasící náladu, tak takhle ještě chvíli zůstane, možná i nafurt 😜 Moje mají nějaké značkové kabelkyod Jíti, já na to nemám talent 😇 Mimochodem, do takového huňatého svetříku bych se taky uměla zachumlat 😉

      Vymazat
  5. Gwen je nádherná. Tiež by som si priala nejakú Eugeniu ešte do zbierky. Mne sa ten jej melír strašne páči <3 Svetrík, nohavice a hlavne kabelka sú úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já mám jenom dvě, taky by mi ještě nějaká mohla přibýt, ale to se nejdřív musí nějaká vhodná vhodná kandidátka objevit 😉

      Vymazat
  6. Je krásná a ten melír k ní sedí. Gratuluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ještě ji musím nafotit v něčem letnějším 😊

      Vymazat