pondělí 9. srpna 2021

Emma v pastelovém topíku

Před pár lety jsem upletla pastelové topíky, jen nějak zatím nebyla příležitost je publikovat, tak tady je první z nich. Modelkou je Emma.

Perfektně ladící a padnoucí kalhoty jsou z dílny Jitacopi.



Myslím, že Never Ordinary Twins jsou mezi dvojčaty takové Popelky, nicméně já je stejně mám ráda. I když samozřejmě s Emmou mám momentálně určité plány na změnu, tak uvidíme, jak se zadaří.


Kabelku mám od jedné šikovné sběratelky, bohužel její blog už neexistuje.






Příze jsem před pár lety nakoupila z Pákistánu, za což jsem velmi ráda, protože od té doby šly ceny šíleně nahoru a nové zásoby už určitě dokupovat nebudu.


 Teď jsem zase chvíli neblogovala, tak vás budu zásobovat jak pan Karfík 😉

12 komentářů:

  1. Krásný výtvor, povedl se ti. A příze vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jen škoda, že tak porazily, jsou fakt super ❤️

      Vymazat
  2. Nádherný svetřík, mám ráda tyto barevné příze. A opět krásné fotky: no jo no, kdo umí ten umí.
    To jsem zvědavá co s tvojí fešandou uděláš - ostříháš? Bude mít lokny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já je mám taky ráda, navíc tyhle mají fakt skvělé barevné kombinace 😊
      Jj, asi se jí povrtam trochu ve vlasech, má je takové nijaké. Ale určitě ji na blogu uvidíte ještě jednou tak jak je, neb mám nafoceno v archivu 😉

      Vymazat
  3. Krásný top, jeho barvy hezky ladí s kalhotami. Znám jen turecké příze, ty z Pákistánu ne. Emmě to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Příze je anchor na klubíčku jako perlovka, ale objednávala jsem z Pákistánu, vyšlo to líp, než z Anglie 😊

      Vymazat
  4. Nádherný topík. Tieto farebné sú vždy také krásne, živé. Nohavice od Jitky som ihneď spoznala, má krásny rukopis :-) Fotky nádherné a som zvedavá, čo s Emmou vytvoríš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jj, modely od Jíti člověk hned pozná, navíc ty kalhoty mají naprosto dokonalou barvičku ❤️

      Vymazat
  5. Krásna Emma, túto kočku z twins setu mám vo veľkej obľube.💕 Prekrásny topík v pastelových tónoch a super štýlové nohavice od Jitky vytvoril krásny letno/jarný outfit.👍😊 Som zvedavá aká premena Emmu čaká a teším na ďalšie články od Teba. I ja som mala posledné dva mesiace takú blogovú pauzičku. Takže hádam to u nás na blogoch opäť ožije.😎😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle twins set není moc oblíbený, přitom hnědooké se moc nedělají. Ta malba duhové sice taky není moje oblíbená, ale holky mají své kouzlo i tak 😉 Jj, ty barvičky jsou super, škoda, že už mám jen půlku klubíčka...
      Já mám vždycky období, kdy se panenkám věnuju víc a naopak, prostě jak mám náladu a teď jsem zase správně naladěná 😉

      Vymazat
  6. Tyhle barevný topíky mám hrozně ráda, jsou moc pěkné a krásně sedí. Vždy mě překvapí, že po tolika letech se objeví mnou dělané gatě na nějaké panence. Je to pěkné. Jsem zvědavá, co máš s Emmou v plánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já taky. Děkuji Ti za geniální návod, bez něhož bych určitě neupletla ani jeden. I za gatě a všechno šité od Tebe, co doma schraňuji jako skutečný poklad 😘

      Vymazat