úterý 17. srpna 2021

Leti v létě

Další z topíku pletených z barevné Anchor příze z Pákistánu má na sobě Leticia. A když už je to léto, potřebovala samozřejmě pořádně výrazné náušnice, tak jsem jí jedny vyrobila. Tyhle kroužky nejsou plastové, ale skleněné a naštěstí mi neruply.

 Kraťasy jsme si půjčily od Mattela, respektive od Top Model Stefiie, která u nás svého času bydlela.
 

Nejvyšší čas vytáhnout lehátko a pěkně se slunit. Lehátka jsem koupila v Kiku, tenkrát měli tu správnou velikost a v několika barvičkách. Myslím, že mám modré a šedé, ale jistá si nejsem. Každopádně jsem jich vzala víc.




Tohle je pro mě stejně nejkrásnější Anja ze všech a můžou si vyrábět jaké chtějí. Jen škoda, že se jí lesknou ty stíny namalované pod očima. Zachytit ji bez odlesku je občas o nervy. Ale to je asi jediná její vada, která mi v poliččce vůbec neva.



Tady je zrovna vidět ten odlesk, o které jsem mluvila. Jelikož jsou stíny perleťové, nepomůže ani matný lak, to už jsem taky zkoušela. Ale mazat jí je nehodlám. Navíc takových panenek s odleskem mám hned několik.

A to je pro dnešek vše, příště ještě jeden barevný topík ze stejné série.

12 komentářů:

  1. Leticia je nádherná a celý outfit jí moc sluší. Top je krásný a náušnice s ním hezky ladí. Krásně jsi ji nafotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Holka už na blogu zas chvíli nebyla, tak jsem ji vložila, aby se na ni nezapomnělo 😉 Vršek oranžový, spodek růžový, normálně by se mi to třískalo. Ale topík ty barvy hezky spojil 😊

      Vymazat
  2. Topík a náušnice ji moc sluší:-). Krásné letní fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně souhlasím, že toto je jedna z nejkrásnějších zástupkyní této tváře. Oblečení opět parádní,moc jí to sluší. Lehátek máme doma také několik. U nás ale asi čekají na vnoučata? Snad je do té doby něco nesežere. 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se nezlobíš, že ten dablovaný koment jsem smazala 😉 Jj, v tomhle se u Anji shodné 😉 A co Ty víš, jak to s panenkama a lehátkama u vás bude. Třeba za pár let zase dostaneš chuť se k nim vrátit 😉

      Vymazat
  5. Je prekrásna a nádherne si ju obliekla a náušnice zo skla sú tá správna čerešnička na torte. Verím, že lesklé tiene štvú pri fotení, ale mne sa aj tak páčia 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Je fakt, že ty stíny mě vytáčí, protože půlka fotek je třeba nepoužitelná, ale na druhou stranu ty panence fakt sluší a úplně ji rozzáří 😉

      Vymazat
  6. Veľmi som šťastná, že po dlhom čase vidím opäť moju obľúbenú Anju na scéne.🥰 Leticia je dokonalá kráska😍, tie farbičky na topíku jej veľmi pristanú a vytvárajú spolu s klenými náušnicami dokonalý letný outfit.
    Inak z tej priadze si robila asi aj pre mňa jednu z tých dvoch baretiek a veľmi sa mi páči táto farebná kombinácia.😎
    Aj ja som pred rokmi kúpila toto lehátko, lebo bolo v zľave a mám ešte aj väčšie zo staršej éry Kik letných dekorácií. No, áno, som lehátkový maniak a ešte si robím vlastné.😃🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že i Leti má své fanoušky, děkuji :-) Ona je fakt krásná, jsem ráda, že ji mám. Ale jelikož těch panenek už mám celkem dost, ne vždycky se na ně dostane tak často, jak si zaslouží, přeci jen to chci trochu prostřídat ;-) Tyhle příze jsou super, jsou to perlovky Anchor, ale je problém je sehnat a objednat, teď už vycházejí šíleně draho, takže dodělám to co mám a další už pořizovat asi nebudu. I když uvidíme... ;-)

      Vymazat