pondělí 11. října 2021

Před rokem a dnes 12

Už je to zase rok. Tedy byl koncem září, ale to jsem byla v lázních a ještě jsem potřebovala představit jeden přírůstek, takže bilancování se cca o dva týdny zdrželo. Když to vezmu globálně, stýská se mi po blog.cz, blogger mi zoufale nevyhovuje, ale to se nedá nic dělat. Třeba za rok už to bude veselejší. Ale zpátky k panenkám... Letos jsem vzhledem k mému lázeňskému pobytu použila loňské fotky, jen na té poslední jsou novinky, které příští rok už zahrnu do tlupy.

 
Mattel hlásí setrvalý stav. Jak tak koukám, pořád jsem ještě nepředstavila baculku, musím to brzy napravit.
 
 
Joetai a Operetta jsou holky stále samoninké, tak jsou spolu.
 
 
Fashion royalty s původním tělíčkem jsem chtěla původně utlumovat, tak jsem pro velký úspěch pořídila další. Ale mě ty starší panenky nějak oslovují víc, než ty nové, i když mají lepší tělo. A tak jsem jim pořídila další dvě kamarádky.
 
 
Letos jsem myslela, že přidám rezavou Agnes, která se mi na fotkách moc líbila. Bohužel v reálu mě až tak neoslovila, tak si našla nový domov. Ale i tak přibyly tři nové krásky.
 
 
Původní NuFace, má oblíbená partička.
 

Nové NuFace mám taky ráda. Ale to není o těle, to je o tvářích.
 
 
Vždycky když holky Dynamitky vidím, říkám si, jaká je škoda, že je už nedělají.
 
Drákulky jsou taky má oblíbená partička. Na druhou stranu, která není?
 
Letos jsem chtěla přidat dvě Poppynky, ale nakonec putovaly do nového domova, nějak mě neoslovily tak, jak jsem čekala. Chtěla jsem ještě blondýnku a černovlásku, ale zřejmě nebyly ty pravé...

Holky monogramky. 

Dynamiťáci taky setrvalý stav a jak tak koukám na tu fotku, Adam ten nový článek ještě neměl. Musím ho nafotit.

 
Mí miláčkové, tyhle chlapy bych nedala. Akorát Antonio dostal nové vlásky, určitě výhledově nafotím, jinak zůstávají jak jsou. Tedy až na dva nové krasavce.
 
 
A tady už jsou letošní novinky. Přibyly mi dvě nové tváře. V mužských to je Declan a za dámy Adele 3.0, po které jsem dlouho koukala, ale nedařilo se. Tak letos se to povedlo dokonce dvojnásobně. Za Takea jsem taky moc ráda, líbil se mi už před lety, stejně jako stříbrná Kyori uprostřed. Tmavá Kyori ve žlutém topíku se mi v Lotus kolekci mě velmi zaujala a říkala jsem, že kdyby nebyla Isha, tak jdu do ní. Nakonec dopadla i když mám Ishu. A poslední Vanessu jsem okukovala na fotkách, nepřišla mi špatná, ale nepotřebovala jsem ji. Jenže pak jsem ji viděla in natura a věděla jsem, že ji musím mít a tak se i stalo.

Pro letošek je to všechno, uvidíme, jak to bude příští rok. Vzhledem k tomu, že jsem si v sobotu přivezla další vitrínu, tak asi něco přibude...

16 komentářů:

  1. gratuluji, mně blogger vyhovuje, třeba nahrávání fotek je jednodušší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě nevyhovuje, furt mi to blbne a přeskakuje. Fotky se nahrávají sice hromadně, ale vkládání textu je akorát pro zlost...

      Vymazat
  2. Krásná přehlídka, máš nádherné panenky.
    Já jsem na blogspot spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si třeba časem ještě zvyknu, ale teď mi to ještě moc nejde, bojuju s vkládáním textu k fotkám, furt mi to nějak přeskakuje, formátování zlobí. No prostě při tvorbě každého článku mě to otráví, musím pak mít chvíli pauzu, jinak bych s tím asi švihla. Holt jsem asi větší nervák.

      Vymazat
  3. Nádherná prehliadka, máš tam dokonca dvoch chlapov, ktorých som sa ja vzdala, ale viem, že sú v úžasných rukách, tak ma to až toľko nemrzí.
    Teším sa na predstavovanie prírastkov. Lotus Kyori som mala možnosť vidieť na živo a je to fakt kus. Ku všetkým srdečne gratulujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A kteří dva? Damon? A kdo další? Jinak přírůstky už jsem všechny představila, tedy aspoň z těch, co jsou na poslední fotce. Ale pro nový rok už tam opět mám něco nasysleno ;-)

      Vymazat
    2. Damon a Harley Ken. No tak to mi asi nejaké unikli, musím si to dohľadať :-) Tak to sa teším, čo nám ukážeš :-)

      Vymazat
    3. Mě se některé články taky neukazují, nevím, co to blbne :-x

      Vymazat
  4. Úžasná sbírka.Já si na nový blog zvykla,ale starý byl lepší no,o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Furt se mi to rozrůstá, ale nějak si nemůžu pomoct. Ovšem zjišťuji, že nové kusy mě až tak nelákají a spíš ujíždím na těch starších, nějak pro mě ty původní panenky mají větší kouzlo. To neznamená, že si nějakou novinku nepořídím, ale ty starší mě nějak drží víc. Když vidím novou, tak se pro ni třeba nadchnu, ale po chvíli to vyprchá, což se mi u těch starších nestává. A jak to máš ty?

      Vymazat
  5. Krásná sbírka, gratuluju k přírůstkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jednou bych chtěla vidět pohromadě tu Tvou. Kolik máš vůbec cca panenek? Máš to spočítané? Já díky tomu, že mám ty klikací ikonky, tak to vím naprosto přesně a občas mě to děsí :-O

      Vymazat
  6. Je pravda že přejít z blog.cz na blogger je poměrně náročné ale dá se zvyknout

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono zvyknout se dá na ledacos, jen to občas trvá... ;-)

      Vymazat
  7. Fíha Lenka, ten čas vážne letí.😮 Tak si pamätám ako som pred zhruba 10 rokmi po prvýkrát zavítala na ten Tvoj starý...😁
    Udialo sa toho nielen blogovom svete veľa.🙄 Môžeme to brať ako z toho príbehu, keď sa pozerajú dvaja ľudia na polovicu naplneného pohára. Jeden ho vidí, že je super ako je do polovice plný, druhý má z toho už depresiu, že je skoro prázdny...
    Tieto pocity mám blogovania už dlhší čas i ja. Asi som si už zvykla, najmä nahrávanie fotiek je super, keďže ja som ten maniak vždy na kopec fotiek.😂
    Aj mne to formátovanie častokrát skáče, nie si v tom sama. Hádam už bude poslúchať.
    Vráťme sa k Tvojej krásne rozrastajúcej sa zbierke, ktorá je z roka na rok krajšia. Som rada, že si sa dala do ďalšej vitrínky, takéto bábiky to vyložene potrebujú.🥰😍😎
    Tento Takeo sa mi vždy veľmi páčil, Lotus Kyori je krásna exotická kráska, Adele sú obe dve bohyne. No, aj mne Dynamite kolekcia chýba. Boli to prvé bábiky od IT, ktoré sa mi v začiatkoch zbierania páčili.
    Prekvapilo ma, že máš bacuľku Fashionistas Carnaval.😍 Tá patrí ako jedna z mála medzi moje obľúbené súčasné Fashionistas. Teším sa na je predstavenie.
    Prajem ďalší úspešný rok, plný pohodového písania, kreatívnych nápadov na nové články bez stresu, pár bábikovských skvostov do zbierky a naďalej veľa radosti z tohto nášho krásneho koníčka.😊😉💗🤗😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že to letí, neuvěřitelné. Nahrávání fotek je fajn, to uznávám, i když občas se mi nahrají v opačném pořadí, než chci :-D Prostě blogger zkouší, co já na to ;-)
      Sbírka se rozrůstá, ač to tak moc nechci, ale občas prostě nedokážu odolat, i když si myslím, že panenek už mám dost ;-)
      Baculku už mám nafocenou dlouho, ale k představení jsem se ještě nedostala. Je moc krásná, třeba časem dostane i kloubové tělo. Kdyby měla aspoň jednu ruku ohnutou, tak bych to tak neřešila, ale takhle je opravdu jak prkno :-x
      Děkuji za přání a uvidíme za rok na dalším bilancování ;-)

      Vymazat