neděle 3. října 2021

Takeo Mizutani In The Mix - Takeo

Tenhle Takeo se mi vždycky moc líbil, takže když se na FB objevil na prodej, neváhala jsem ani vteřinu a jsem moc ráda, že to díky Hedvice klaplo, ještě jednou díky. Oficiálně je to Takeo Mizutani In The Mix LE1000 z roku 2008. Ze stejné edice je i Alyx a Matias.

 
Přicestoval v téměř původním oblečení. Tedy sako a tričko jsou jeho. Botky a kraťasy jsou od Lukase Level Of Suspense. Jeho původní výbava vypadala takhle, i když si myslím, že ty brýle neměl.


 
Je to prostě krasavec. Jmého jsem mu nechala, takže je to prostě Takeo. Se stejnou tváří už mám Yoshira, někdy kluky nafotím společně.





 
Jelikož jsem fotila v létě, sundala jsem mu sako a zkrátila kraťasy ještě o jeden stupínek. Jak tak na něj koukám, hodilo by se mu nějaké tetování...




 
Je úžasný, jsem ráda, že u nás bydlí...

10 komentářů:

  1. I mně se Takeo moc líbí a gratuluji Ti k novému přírůstku do sbírky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Nějak se mi ty starší ročníky hromadí... 😇

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. Svého času jsem ho moc chtěla. Pak jsem to přestala řešit a najednou se objevil 😉

      Vymazat
  3. Srdečne gratulujem, tento Takeo sa mi vždy páčil. Veľký fešák.🤩💛 Ten je už dobre staršej kolekcii. Skvelý úlovok do zbierky.🙃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já poslední dobou lovím ve starších vodách. Teď jsem zrovna získala další IT babičku 😉

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, já je mám taky ráda. Akorát lituju, že jsem si tenkrát nechala utéct Adriana, má úžasný kukuč

      Vymazat