sobota 13. listopadu 2021

Nadja Rhymes Urban Outfitting - Thandi

 
Dneska bych ráda představila panenku, která už u nás bydlí pár týdnů. Je to Nadja Rhymes Urban Outfitting LE1000 z roku 2007. Takže vlastně další "babička" v mé sbírce, i když na to vůbec nevypadá. Dostala jmého Thandi, což znamená milovaná.
 
 
Oblékla jsem jí šaty od Barbie Basic a šperky jí zapůjčila Emma.


 
Má úžasný kukuč. Dlouho jsem ji chtěla, Vlastně už tenkrát na mateřské, když ji prodávala Eďa za pár šupů, ale tehdy jsem je prostě neměla. Teď mě přišla o dost dráž, ale prostě už jsem nedokázala déle odolávat.
 
 
Myslím, že barevné podzimní listí její tmavé kráse velmi svědčí.
 





 
No není úžasná? Ještě ji musím někdy nafotit s Kateri, což je Colette 1.0, se kterou sdílí tvář.
 
 
Dvě verze tváře Nadja v odstínu Nubian. Obě jsou úžasné a dohromady nejlepší.
 

6 komentářů:

  1. Thandi je krásná a určitě bude i milovaná. Líbí se mi outfit i šperk. Moc Ti gratuluji k vytoužené krásce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Je fakt, že už jsem byla nalomená několikrát, ale tentokrát už jsem si prostě řekla, že do toho každopádně jdu ;-)

      Vymazat
  2. Tá je prekrásna, tými vláskami mi hneď pripomenula Basics 001 Goddess a jej šaty to iba potrhli. Nádherná, nádherná, nádherná. Ja tieto tmavé čokolády jednoducho milujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak jsem ji viděla, tak jsem měla stejnou představu - BB Goddess ;-) Já tyhle tmavé holky taky miluju a tmavší než Nubian odstín už IT nedělají. Dlouho mi ve sbírce chyběl a najednou mám dvě ;-)

      Vymazat
  3. Tak to je ozaj čokoládová bohyňa Tvoja Thandi.😍 Ja si na ňu veľmi dobre pamätám u Edi. Aj mne pripomenula moju ex Goddess Basic. Rada by som ju u Teba raz videla i v nejakom výraznejšom farebnom outfite. Gratulujem Ti k nej, že aj po rokoch sa tie naše sny splnia.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ona je dokonalá. Určitě ji nafotím i v něčem barevnějším, tohle byla momentální inspirace právě tou BB, když už ty šaty mám doma ;-)

      Vymazat