neděle 28. listopadu 2021

Violaine Perrin Fashionable Legacy - Valentina

Tahle panenka ke mě měla trochu krkolomnou cestu. Už dlouho jsem chtěla černovlasou zelenookou dámu s červenými rty. Když IT vydali novou krasavici, líbila se mi, ale její výbava už méně a navíc byla zbytečně drahá. Tak jsem vyhlížela nahou. Poprvé jsem ji sehnala ve Francii, kde se prodávala s rozčesanými vlasy a přetělená, protože od původního oblečení má obarvenou ruku. Jenže když přicestovala, zklamalo mě, že má ještě tělo s nohama, které nejsou měnit, chtěla jsem totiž plochonožku. Tak jsem ji poslala dál a vyhlížela novou s původním tělíčkem. Najednou nějak nebyla v nabídce, až se nakonec objevila. Na druhý pokus jsem uspěla v Itálii a pak už jsem jenom čekala na sluníčko, abych ji mohla nafotit.

 
Den D nastal včera. Tak tohle Violaine Perrin Fashionable Legacy LE2150 (což je docela dost) z roku 2020, kdy byla jednou z panenek pro členy klubu. Jelikož její původní oblečení bylo v černo-červené kombinaci, rozhodla jsem se ji obléknout do těch samých barev. Rolák a legíny jsou z dílny Jitacopi. Botky, kabelku a pončo jsem vyráběla já.
 
 
Pojmenovala jsem ji Valentina. Tohle jméno jsem měla připravené dlouho, jen čekalo na svou zástupkyni.
 
 
Ty její drápy, to je prostě paráda. Sice mají trochu jiný odstín než rty, ale to mi vůbec neva. Samozřejmě má ve výbavě i normální prstíky s krátkými nehty, ale zatím má nasazené tyhle.
 
 
Uvažovala jsem, že jí ten účes rozpustím. Ale jelikož už jsem takovou doma měla, vím, že v téhle podobě mi ty vlasy vyhovují lépe.
 

 
Ve slunečních paprscích se pončo krásně třpytilo. Někdy na slunečný den se sněhem čekám celou zimu a nedočkám se, takže včerejší den byl pro mě něco jako zázrak. 

 
Je to krásná tvář. Sice Vanessu v ní nevidím, ale jako Violaine, respektive Valentina je perfektní.
 

 
Všem přeji krásnou 1. adventní neděli. Ať je to předvánoční období naplněné pohodou, žádné stresy. Nenechte se rozhodit a hezky si to užijte.

8 komentářů:

  1. Super, také o ní přemýšlím :-) kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je fakt krásná. Jsem ráda, že ta tvář dostala ještě šanci a taky že jsem ji mohla ubytovat. Přeci jen by byla škoda ji nemím. Jsem zvědavá, jak se rozhodneš...

      Vymazat
  2. Teda Leni ta je nááádherná. Ta se mi fakt moc líbí, nádherné fotky. Taky jsem zkoušela fotit na sluníčku, ale jaksi mi to pořád nejde. Oblékla jsi ji fakt parádně, mooc jí to sluší. I to jméno se k ní hodí.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, jsem z ní nadšená. Jednak tvář, která mi chyběla a navíc v barvičkách, které jsem také postrádala, takže dvě mouchy jednou ranou ;-) Ono to slunko je zrádné, hlavně v létě je to takové zvláštní. Ale tohle měkké zimní sluníčko by Ti mohlo sedět, to je na fotky úplně ideální, vyzkoušej to ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Leni, neřekla bych, že je tak krásná, ale ty ji máš úžasně nafocenou a úplně jsi tu její krásu dokázala vyzdvihnout :-) Moc se mi líbí a pončo nádherně září - botičky a kabelka vypadají super. Jsi moc šikovná :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já myslím, že ten její původní obleček není nic moc, i když barvy jsou stejné. Navíc to zimní sluníčko dělá divy a třpytivé pončo taky ;-)

      Vymazat
  5. Tvoja Valentina je prekrásna.😍🥰 Kombinácia červenej a čiernej je dokonalá pre túto krásku.💓 Proste to sú jej farby. Účes rozhodne nechaj, je to moderná dáma. Krásne fotky, vždy mám rada tie Tvoje detaily tváre. Gratulujem Ti k nej.😊
    Si šikovná, pončo je super, taký strih má i to bledoružové od Teba. Nevedela som, že si sa pustila i do tvorby kabeliek a topánok. Šikuľka.😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já původní účesy poměrně nechávám, ale to víš. Já už jsem ji měla jednou, ale koupila jsem s rozpuštěnýma, tak vím, že se mi takhle uhlazená líbí víc ;-) Co se týče kabelek a botek, to není žádná masová výroba. Na oboje mám materiál, ale nemám čas a inspiraci. Ovšem když něco nutně potřebuju, tak vyrobím, však ono to zůstane i na příště ;-)

      Vymazat