neděle 2. října 2022

Před rokem a dnes 13

Opět se rok s rokem sešel a blog oslavil před několika dny své třinácté výročí. A tak je čas na každoroční bilancování. Letos jsem to vychytala relativně na čas, mám jen tři dny zpoždění...

U Mattela zůstává vše při starém, a to jak u kluků...

... tak u holek. Teď si uvědomuji, že baculce furt dlužím představovací článek a to už ji mám aspoň dva roky...

Joetai a Monster High taky beze změny.

Já vím, že dámy mají přednost, ale začínám od chlapů a od těch nejstarších, tedy klasických Homme. Konečně je tu Antonio s novými vlasy. Článek bude v dohledné době, nafoceno mám už z loňska.

NuFace chlapci se pěkně rozrostli od té doby, kdy jsem začínala jen s Matiasem a Yoshirem... to už je dávno...

Adam a Reyes  (ten už dlouho) mají nové vlasy, Fabricio dostal zpátky svoje růžky a zatím mu je neplánuji sundávat.

Drákulovy nevěsty jsou pořád stejně krásné, asi bych je mohla opět nafotit.

Monogramky jsou taky hezky beze změny.
Ráda bych přidala nějakou Poppynku, ale nedaří se mi narazit na tu pravou. Navíc jsou poslední roky neskutečně předražené a přitom nemůžu říct, že bych vyloženě po nějaké zatoužila...

Dynamitky jsou prostě zlatíčka, taky by si zasloužily rozšíření. Občas se sice objeví Sooki, ale to je asi tak všechno. Pořád doufám, že se k nim IT vrátí.

Konečně skupinka, kde nastaly drobné změny. Dvě krajní krásky ve spodní řadě jsou u nás pro letošek nové. 

U FR2 vše při starém. I tak je jich pořádná tlupa.

U NuFace se starým tělíčkem přibyla tmavá Nadja (v pruhovaných šatech uprostřed). Lituju, že jsem ji nekoupila už před lety, ale teď ji mám a jsem za to velmi ráda.

I tady je nový přírůstek a sice Violaine v červených šatech. Mám ji teď na placatých nožkách a moc se mi tak líbí.

Možná jste si všimli, že mezi skupinkama chybí tvář Isha. Jelikož je panenek hodně a nevejdou se mi dobře na fotky, rozhodla jsem se je konečně nafotit zvlášť. Takže tohle jsou všechny moje Ishy, je jich dvanáct a nedala bych ani jednu z nich. Naopak doufám, že se třeba ještě rozrostou, i když ty nejkrásnější samozřejmě už mám.

A závěrem všechny letošní novinky, už opravdu brzdím... Vlastně jsem si plnila sny, neb až na Violaine jsou zbylé tři panenky víc jak deset let "staré". A i Violaine je můj sen, protože je to u nás nová tvář (stejně jako Natalia vedle ní) a navíc černovláska se zelenýma očima a červenými rty...

Závěrem bych asi dodala, že letos to na blogu a flickru byla bída. Mám za sebou operace obou kolen, dva covidy, takže na panenky nebyl čas ani chuť. Spíš jsem se vrhla na vyšívání, to byla při mých chromých nohách ideální činnost. Nicméně už je mi líp a na panenky jsem rozhodně nezanevřela. Tak se občas stavte, budu ráda. Snad se tu ke čtení něco najde...
 

8 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k 13. narozeninám. To je tedy už doba. Sbírka je krásná. A ta chuděrka jedna monsterka. Čistě teoreticky by se ti mohly pomalu vracet ty, které jsi dala dcerám. Přeji hlavně brzké uzdravení na 100%.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, utíká to. Já vím, že blog je už asi přežitek, ale zatím mě to drží ;-) MH co dostaly holky se mi asi nevrátí, ten stav není nic moc. Ale Joetai je taky jen jedna, tak jsou holky exotky spolu ;-) Jo, věřím, že zdraví bude OK, jen to chce čas k zahojení, toť vše ;-)

      Vymazat
  2. Gratuluji!Tak dalších 13 let!!Minimálně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, i když nevím nevím, blogy obecně nějak upadají v zapomnění....

      Vymazat
  3. Leni krásná přehlídka panenek - jedna hezčí než druhá. Nádherné kousky - moc se mi líbí tvoje dvě kudrnaté blondýny - NuFace se starým tělíčkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se holky líbí i někomu jinému, než mě :-) Akorát u starých NuFace je jen jedna kudrnatá blondýnka, tak nevím, koho jsi měla na mysli...

      Vymazat