pondělí 24. října 2022

Ronnie v podzimním topíku

Právě skončený víkend byl nic moc, upršený a mlhavý. Až včera odpoledne se na chvíli ukázalo slunko. A dneska od rána opět prší. Dostala jsem chuť na sluníčkový podzim. A jelikož mám v archivu nafoceno, šup sem s ním...

Topík jsem pletla minulý nebo předminulý rok, už nevím. Kalhoty jsou s dílny Jitacopi a náušnice od Madamerouge.

Mám ráda tyhle podzimní barvičky. Možná to pro Ronnie není zrovna ideální barva, ale mě se v ní moc líbí.  



Lístkový vzor a podzim, to prostě sedí.



Ronnie je nádherná panenka, pro mě asi top Vero ze všech. Jsem ráda, že mám právě ji. 
 

8 komentářů:

  1. Ronnie je naozaj nádherná 😍😍🥰 keďže má moju obľúbenú IT tváričku 🥰 tie blond Vero ma vždy brali vaic, keďže mi prišlo, že ich je menej než tmavých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ona má úžasnou nejen malbu, ale i ty sestříhané vlasy jsou super, vypadají hodně reálně. Je fakt, že blond Vero moc není, í když poslední dobou se celkem vyrojily. Nicméně tahle je stejně nej ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. Já miluju krásně barevný podzim. I když letos jsem neudělala ani fotečku :-x

      Vymazat
  3. Překrásná Vero.Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tahle Vero je pro mě top, i přes všechny ty novější krasavice ;-)

      Vymazat