neděle 6. listopadu 2022

Jak mi kvetly orchideje...

V dalším článku vám Reina ukáže moje tři domácí orchideje, které před pár lety takhle krásně kvetly. Samozřejmě kvetou pořád, ale fotky už jsou prostě staršího data.


Topík jsem pletla už dávno, ale zatím jsem nebyla schopná článek publikovat. Ještě z archívu budu asi chvilku lovit... 

Tuhle orchidej mám doma nejdéle. Dostala jsem ji od kolegů z práce k narozeninám.



Tuhle mi manžel koupil původně jako modrou. Ale další kvetení už bylo samozřejmě bílé.


A náš benjamínek, tu jsem samostatně zapomněla vyfotit.

Málem bych zapomněla, sukýnka z dílny Jitacopi. Už jste ji na blogu viděli.



Teď jste si mohli Reinu a hlavně její topík chvíli prohlížet. Kdo si všiml, že má stejný vzorek listů, jako Ronnie v minulém článku? Akorát Ronnie má topík trochu modifikovaný...

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, ty moje se akorát probouzí. Jo Vánoce, to je jejich čas ;-)

      Vymazat
  2. Krásné orchideje a Reině to v topíku moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, orchideje jsou kytky pro mě, ty snad nejde umořit :-D

      Vymazat
  3. Mohu Vás nějakým způsobem kontaktovat? Například email? Měl bych na Vás dotaz. Děkuji :) Marek

    OdpovědětVymazat