středa 7. června 2023

Basic Gayatri

Tak jsem se rozhodla pokračovat na současné jarní vlně s tváří Isha. Tentokrát Gayatri v šatech od Barbie Basic a šperky od Kyori Karma.
 


Zrovna mi krásně kvetly tulipány. Sice je z nich akorát oranžová šmouha v pozadí, ale krásné opravdu byly...

Tohle je snad jediná panenka, u které se mi zatím nepodařilo nalepit řasy. Nějak se tomu holka brání, tak zůstává jak je...






Závěrem jedna z posledních fotek s naším Maxíkem, který nás koncem minulé zimy opustil. Samozřejmě mi dělal při focení společnost, to byl ještě fit...

8 komentářů:

  1. Krásná...teď nevím,jestli se mi líbí víc panenka nebo ta černá kočka...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, mě se líbí oba ;-) I když Maxík už jen na fotkách... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto indické Ishe, to sú proste moja neskutočná láska 🥰🥰🥰😍😍😍😍 za Maxika posielam úprimnú sústrasť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky. Ještě mám dvě nafocené, tak se brzy taky objeví ;-) Za Maxíka díky, holt nikdo není věčný... ;-)

      Vymazat
  4. Moc jí to sluší. A Maxík byl nádherný kocour.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jj, on byl jak pozdrav z pekla, když seděl za oknem a koukal dovnitř ;-)

      Vymazat