pondělí 26. června 2023

Tara v šedorůžovém svetříku

Jelikož venku je opět fuj teplíčko, rozhodla jsem se nás trochu ochladit sněhovýma fotkama z letošní zimy. Takže tyhle fotky jsou vlastně v podstatě funglovka...

Svetřík jsem pletla já, chtěla jsem Taru navlíknout do nečeho aspoň trochu růžového a šedorůžovou kombinaci já mám ráda. Kalhoty opět z dílny Jitacopi.



Moje hvězda, ještě pořád mě to drží a nepouští. 


Jsem ráda, že se mi daří zachovat ty její lokny, i když už to není taková sláva. Ale rozčesávat ji nechci.



Ještě se vám holky nepřejedly? Mě ne, ale nechci vás moc zahltit ;-)
 

10 komentářů:

  1. Je moc krásná! Mám její blond verzi. Svetřík je úžasný taky bych takový chtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ona byla moje hodně vytoužená a jsem ráda, že jsem ji nakonec ubytovala a blond verzi mám taky, spolu jsou super. Za svetřík děkuji, já mám šedorůžovou kombinaci moc ráda, ale na sebe bych to plést nechtěla, to by trvalo roky :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, já vím ;-) Ale já ji prostě miluju a v reálu mi přijde ještě hezčí, nějak ji holku neumím nafotit...

      Vymazat
  3. Krásný svetřík moc ji to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Táto Isha je podľa mňa najkrajšia zo všetkých. Aj keď milujem tie indické, táto je proste top z topov. Ďakujem za nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je taky top, i když to má holka docela těsné ;-) To víš, u nás je velká konkurence :-D

      Vymazat